סטויקוביץ': "שמח בשביל זהבי שהבקיע"

מאמן R&F לאחר ה-5:3 מול שנחאי. צפו בתקציר ההפסד

תקופה משברית לגוואנגז'ו R&F: קבוצתם של ערן זהבי ודיא סבע המשיכה רצף שלילי, כשספגה היום (שבת) הפסד שני ברציפות, 5:3 לשנחאי שנחואה. זהו ההפסד השלישי בארבעת המשחקים הרשמיים האחרונים של הקבוצה, ואם מחברים גם את משחק הידידות מול סאות'המפטון, הרי שגוואנגז'ו ספגה 14 שערים בשלושה משחקים בלבד.

בתקשורת המקומית רבים ביקרו את משחק ההגנה של הקבוצה, כולל ביקורת ישירה על השוער, צ'אנג יוליי. המאמן, דרגאן סטויקוביץ', הגן על חניכיו: "אם יש לכם ביקורת על השחקנים, תבקרו אותי. אנחנו אלה שצריכים לעבוד קשה על מנת שהם ישתפרו".


"זה מאוד עצוב עבורי", הודה סטויקוביץ', שלפי התקשורת בסין נראה מדוכדך למדי על הקווים. "התחלנו את המשחק מצוין והובלנו 0:1, בסה"כ זה התפתח טוב עד שספגנו את השער, ואז התחלנו לטעות בהגנה. כשאתה כובש שלושה שערים במשחק חוץ ולא מנצח, זה פשוט חבל".

עם זאת, המאמן הסרבי התייחס גם לנקודות החיוביות: "אני בכל זאת שמח שהצלחנו להבקיע שלוש פעמים, ושמח בשביל זהבי שהגיע ל-23 שערים העונה בליגה", כך אמר.


בנוסף, הוא התייחס גם למאמן הכושר החדש של הקבוצה, טרי בוצ'ר. אגדת הכדורגל האנגלית מונתה לתפקיד אתמול, וצפתה במשחק מן היציע. "הוא בהחלט רשם הערות שאני אקח לתשומת ליבי", אמר סטויקוביץ' על בוצ'ר. לאנגלי בן ה-60, שרשם 77 הופעות במדי נבחרת שלושת האריות, זה הג'וב הראשון אחרי יותר משנה, לאחר שעזב את נבחרת הפיליפינים.