זהבי וסבע כבשו, 5:3 ל-R&F נגד שנחואה

צפו: השניים לא הצליחו למנוע הפסד שלישי בארבעה משחקים

הפסד שלישי בארבעה משחקים לגוואנגז'ו R&F. לאחר ה-5:0 בדרבי, הקבוצה של דמיאן סטויקוביץ' הובסה גם היום (שבת) 5:3 לשנחאי שנחואה במסגרת המחזור ה-20 של הליגה הסינית. ערן זהבי פתח עם השער הראשון בבעיטה חופשית בדקה ה-5 של המשחק, דיא סבע כבש את שער הניחומים בתוספת הזמן. בצד השני קים שין-ווק (דרום קוריאה) וג'רארד מורנו (קולומביה) כבשו שלושער וצמד, בהתאמה.

לאחר ההפסד, קבוצתם של זהבי וסבע נשארת במקום התשיעי בטבלה עם 24 נקודות, רחוקה 12 מהקו האדום. שנחואה, מצידה, נמצאת שלוש מקומות מתחת ל-R&F עם 21 נק'. בטבלת מלך השערים, ערן זהבי ממשיך להוביל עם 23 לעומת 14 של גרציאנו פלה משאנדונג לוננג, שהפסידה 1:0 לדליאן ייפאנג. 


מהלך המשחק
שער! 0:1 של זהבי!
זה היה מהיר. בעיטה חופשית מושלמת של הישראלי מ-25 מטרים מצאה את החיבורים, כבר בדקה החמישית. שער! 1:1! שוויון מהיר. צ'או יונדינג הכניס כדור נהדר לג'רארד מורנו, שעצר על החזה וכבש מקרוב (13). בדקה ה-19 הושלם המהפך של הקבוצה המקומית, בשער מרהיב! קים שין-ווק הוריד עם הראש למורנו, שבמספרת וירטואוזית הכניע את צ'נג יוליי, 1:2 לשנחואה. R&F חזרה למשחק בדקה ה-41, משער של יה צ'ונגוי בנגיחה מכדור קרן. במחצית, 2:2.

בדקה ה-58 שער שלישי למארחת! שין-ווק עלה לכדור קרן ונגח מקרוב, 2:3 לשנחואה. אחרי שתי דקות, מורנו שכבש צמד עזר לקוריאני לכבוש צמד משלו ו-2:4. בדקה ה-76 שין-ווק השלים שלושער עם נגיחה מדויקת לפינה הימנית, 2:5 גדול למקומיים. בתוספת הזמן הגיע שער ניחומים לאורחת, כשדיא סבע הישראלי שלח בעיטה מדויקת מרחוק וצמצם ל-5:3.