מיכה ועטר צפויים לפתוח בגומלין נגד קלוז'

שחקנים בקבוצה הודו: "אם נודח, זה יהיה כישלון עצום"

פרסום ראשון: אמיר ברקוביץ' מברנסלי עשוי לחתום במכבי תל אביב. שחקן הכנף (19) שעקב בעיות עם הצבא לא יכול לחזור השנה לסגל הקבוצה האנגלית, עורר עניין על ידי הצהובים, שעוקבים אחרי הכישרון הצעיר ועשויים להשאיל אותו עם אופציה. הוא כבר החל להתאמן עם בית"ר תל אביב/רמלה בשבוע האחרון כחלק מתהליך ההצטרפות המתוכנן.


כמו כן, אחרי האכזבה הגדולה מההפסד לקלוז', במכבי ת"א יחלו בהכנות לקראת משחק הגומלין, בשלישי הקרוב (20:00) בנתניה. המאמן ולדימיר איביץ' צפה במשחק כמה פעמים, ויקרין לשחקנים קטעים של טעויות רבות שנעשו, בעיקר במחצית הראשונה.

הסרבי מתכוון לשנות גישה במגרשו הביתי, ובמקום מערך שמרני והגנתי הוא צפוי לפתוח עם הרכב התקפי, שיכלול את דור מיכה, וכנראה גם את אלירן עטר או ניק בלקמן. צ'יקו אופואדו, שהוחלף במחצית השנייה אחרי שסבל מרגישות בשריר התאומים, ייבדק אך בצוות הרפואי טענו כי לא מדובר בפציעה חמורה.


איביץ' מודע לביקורות על המערך במשחק הראשון, אבל בקבוצה הסבירו שהמטרה היתה לחזור הביתה עם רשת נקייה, דבר שכמעט קרה, ובבית המשחק יהיה אחר לחלוטין. אחרי המשחק מול קלוז' ינסה עומר אצילי להגביר את קצב האימונים, וכמוהו גם אנריק סאבוריט. שרן ייני אמנם יחזור קודם אבל לא יהיה כשיר למשחק הקרוב.


שחקנים במכבי מודעים לגודל השעה, ואמרו: "אם לא נעבור אותם, זה יהיה כישלון עצום. אנחנו קבוצה טובה יותר מהם, גם בסגל הנוכחי". השחקנים ומאמן השוערים חיזקו את שוער הקבוצה, אנדראס יאניוטיס, שטעות שלו הובילה לשער החובה שספגה הקבוצה ברומניה. מאות בודדות של כרטיסים נותרו למשחק הגומלין, כשגם הקהל הצהוב מרגיש שהמעבר לשלב הבא הוא אפשרי ואינו מורתע מתוצאת המשחק הראשון.