בכר: תוצאה מצוינת. היה לנו מזל שלא ספגנו

מאמן ב"ש סיכם את ה-0:2 על קייראט. פציעת ספורי לא קשה

זה צריך להספיק בשביל לעלות לסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית. למרות יכולת לא מרשימה במיוחד, הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את קייראט בטרנר והתקרבה משמעותית לשלב הבא. האדומים ניצלו והצליחו לשמור על רשת נקיה לקראת הגומלין, בזכות העובדה שהשופט פסל שער חוקי לחלוטין של הקזחים בתוספת הזמן, בטענה שגויה לנגיעת יד.


בתחילת המחצית השנייה, רמזי ספורי ספג עבירה שגרמה לו להיפצע ואחרי טיפול על כר הדשא נאלץ לפנות את מקומו. למרבה מזלם של האדומים, מדובר בפציעה קלה בכתף.


"אין ספק שזו תוצאה טובה לא לספוג מול קבוצה כ"כ איכותית שנמצאת בשיא הליגה שלה. ראינו את האיכויות שלה והיה לנו קצת מזל שלא ספגנו", הודה בכר בראיון שלאחר המשחק ודיבר על השער שנפסל לקייראט: "זה היה יכול לשנות הכל ולתת להם דרייב לגומלין. 0:2 זה לא סוף הסיפור, אבל תוצאה מצוינת. זו קבוצה ביתית וקשה ונצטרך להשלים את העבודה".


"האם ב"ש מחוברת? זה תהליך. יש שחקנים חדשים ולוקח זמן להתחבר. ניצחנו בטקטיקה וברצון של השחקנים, אם היינו איכותיים יכולנו להבקיע יותר", הסביר בכר. "אנחנו מבינים לאט את התיאום וככל שנדע לסגור טוב יותר ואת התנועה אחד של השני נהיה טובים יותר".


עדן שמיר ורמזי ספורי כבשו, מה שאומר שעד כה רק שחקני רכש מצאו את השער לטובת באר שבע במוקדמות הליגה האירופית. "מה שחשוב הוא שכל אחד ייתן את התפוקה, לא חשוב מי משחק. שמח שהגולים מתחלקים בין כולם", טען בכר.

"אי אפשר להגיד שאנחנו רגל וחצי בשלב הבא, זו רק מחצית הדרך", הרגיע דוד קלטינס. "יצא לי בעבר לשחק בקזחסטן וקשה שם, יכולנו להבקיע עוד שער או שניים שהיו עוזרים לנו".


"אני מרגיש מעולה, יש פה קבוצה טובה עם חבר'ה צעירים שבאים לעבוד. כלום לא גמור, אבל ההרגשה טובה ואנחנו נראים טוב. גם בבית"ר ירושלים אוהדים אוהבים שחקנים כמוני שעובדים, זו הרגשה הכי טובה וכיפית בעולם מקווה להמשיך להשתפר ולהיות בעניינים".


במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק אמר בכר: "דיברנו לפני המשחק שצריך להמשיך עם הבסיס של הביחד, עם רצון ואגרסיביות ועל זה לשפר את האיכות. היה לנו מזל קצת בסוף שלא הבקיעו והולך להיות משחק מאוד קשה שם בחוץ. קייראט איכותית שווה בכל משחק כמעט שערים. זה הישג לא לספוג מול קבוצה שמבקיעה בצרורות".


בכר נשאל על ספסולו של בן שהר וטען: "זה היה יכול לעבוד ולא לעבוד והפעם זה עבד. אם אני אתעסק במה שאומרים או כותבים אז לא אגיע רחוק. נייג'ל עשה עבודה טובה כחלוץ חוד אולי במשחק הבא ישחק בתפקיד אחר".


"כל משחק לגופו. שחקנים הרוויחו מקום בהרכב כמו דוד קלטינס ומרואן קבהא. יש לי את הרצון והכיף לתת להם קרדיט ולא משנה אם זה בגביע הטוטו. מי שיוכיח לי ישחק", אמר על שלישיית הקישור והחמיא לג'ימי מארין: "יש לו כושר גופני יוצא דופן. הוא עוד ישתפר. מאוד ממושמע ועובד 90 דקות, אבל זה נכון לגבי כל הקבוצה".

מרואן קבהא הוסיף: "תמיד אני מנסה לעשות את הטוב ביותר. גם כשאני לא משחק לא מוריד רגל מהגז. אני שמח שברק בכר נתן לי הזדמנות לפתוח ואני מקווה להמשיך. המשחק היה קשה. קייראט בכושר גופני טוב יותר, אבל הצלחנו לחפות על זה עם האנרגיה של טרנר".


"יהיה לנו קשה בחוץ מול קבוצה מאוד ביתית. כל מי ששיחק היום היה מצוין. אני פה תמיד בשביל המועדון והקהל. כולנו ביחד וראינו בגביע הטוטו מול 11 שחקנים כשגם כשאנחנו בלי שני שחקנים שהורחקו, שקיבלו אדומים אנחנו נראים מצוין יחד. בשנה שעברה נתתי חצי עונה טובה אמשיך להוכיח. כל שחקן רוצה להשתפר וגם אני", חתם קבהא.