צפו: ספורי ושמיר קבעו 0:2 לב"ש על קייראט

שערי בכורה העניקו מקדמה יקרה. גול חוקי נפסל לקזחים

ל-9,000 הצופים שהגיעו הערב (חמישי) לאצטדיון טוטו טרנר יש סיבות לאופטימיות לקראת הגומלין, ואולי גם לעונה הקרובה. הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את קייראט, הציגה כדורגל טוב לפרקים ובעיקר, צברה מקדמה חשובה לקראת המשחק בקזחסטן בשבוע הבא, במסגרת סיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית.


רמזי ספורי המשיך בכושרו הנהדר והעלה את ברק בכר ליתרון כבר בדקה העשירית מהנקודה הלבנה, לאחר שנייג'ל האסלביינק סחט נגיעת יד מראדה דוגאליץ' ברחבה. לצערה של הקבוצה מבירת הנגב, היא איבדה את הקשר המצטיין בדקה ה-52 בעקבות פציעה ובמקומו עלה מהספסל בן שהר.


הקזחים, שהגיעו למספר הזדמנויות עוד לקראת סיום המחצית הראשונה, פתחו בסערה את השנייה עם לחץ ולא מעט הזדמנויות מול ארנסטס שטקוס, אך מצאו את השוער הליטאי מוכן. עם זאת, דווקא בשיאו של המומנטום הקזחי, בדקה ה-63, הקפטן בן ביטון הגביה כדור נהדר לרחבה, ועדן שמיר נגח אותו לרשת והכפיל ל-0:2 עם שער בכורה משלו.


מאותו רגע, הבאר שבעים שלטו במשחק ללא עוררין וכמעט הצליחו לכבוש את השלישי, אך עמוק בתוך תוספת הזמן, קייראט קיבלה קרן. הכדור הוגבה לרחבה פגע בדוגאליץ', ולואי טאהא ניסה להרחיק, אך דחק אותו לשער קבוצתו. האורחים כבר החלו לחגוג, אך השופט הספרדי ריקרדו דה בורגוס פסל את השער בטענת יד גבולית במיוחד של הבלם הסרבי, שכזכור היה גם זה שגרם לפנדל בתחילת המשחק.


כעת, כשהיא עם מקדמה מבטיחה במיוחד ועם תקווה שהפציעה של ספורי לא חמורה, החבורה של בכר תתפנה להכנות לקראת הגומלין באלמאטי בשבוע הבא, במטרה להשלים את המלאכה ולעלות לסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית, שם תפגוש את המנצחת בין נורשופינג או לייפאיה.