"לא קרובים ליורו. הביקורות לא הפריעו לי"

בז'צ'ק אחרי ניצחון פולין. בונייק: "ישראל נבחרת טובה"

שלושה ניצחונות רצופים, מאזן מושלם ופתיחת הקמפיין הטובה בתולדות הנבחרת לא הספיקו לפולנים, שהשמיעו ביקורות על הסגנון של יז'י בז'צ'ק בימים האחרונים. ואז הגיע ה-0:4 על ישראל כשקשישטוף פיונטק, רוברט לבנדובסקי, קאמיל גרוסיצקי ודמיאן קדזיור חוגגים על חשבון אריאל הרוש וחבריו בדרך ל-12 נקודות בראשות הבית במוקדמות היורו.


בז'צ'ק אמר: "עם החלוצים שיש לנו, חשוב להשתמש בהם, אבל גם חשוב להתאים את הטקטיקה ליריב ונמשיך לעשות את זה. הביקורות בתקשורת לא הפריעו לי, אני רגוע. היורו? אנחנו עדיין לא קרובים להעפיל. ראיתם נבחרת שעולה עם 12 נקודות? לא, כי זה בלתי אפשרי. צריך לכבד את היריבות".


לבנדובסקי אהב לא רק את הניצחון, אלא בעיקר את הדרך שבה הוא הושג: "זה היה חשוב בגלל שבתקופה האחרונה לא יצרנו כל כך הרבה מצבים. רצינו לתקוף מההתחלה כי כשאנחנו תוקפים, אנחנו משחקים טוב יותר. באיזשהו שלב ראינו שאנחנו חייבים ללחוץ את ישראל". לבנדובסקי גם הודה שיש מקום לשיפור בנבחרת הפולנית: "היו דברים שלא עבדו בצורה כל כך טובה. נצטרך לעבוד על זה".


נשיא ההתאחדות הפולנית, זביגנייב בונייק, אמר: "חששתי מהמשחק הזה. כל הנבחרת שיחקה היטב - כשהיה צריך חיכינו מאחור וכשהיה צריך החזקנו בכדור. שיחקנו בצורה חכמה, רואים שישראל נבחרת איכותית, אבל לא נלחצנו. יש לנו 12 נקודות ואני שמח".