יגאל כרמי יהיה יו"ר הוועד האולימפי?

איש העסקים מתלבט אם לרוץ כדי להחליף את ורשביאק

איש העסקים יגאל כרמי קיבל את ההצעה לרוץ לתפקיד יושב ראש הוועד האולימפי, לקראת הבחירות שיערכו בעוד חודש, במטרה להחליף את היו"ר הנוכחי צביקה ורשביאק. אולם, כרמי נמצא עדיין בלבטים רבים בעקבות עסקיו האישיים. כרמי הוא מנכ"ל חברת סוללות תדיראן, ותפקיד מורכב כמו יו"ר הוועד האולימפי יגזול ממנו את רוב זמנו. כרמי, שמשמש בעשור האחרון כיו"ר תנועת מכבי העולמי, לא החליט אם ברצונו לקפוץ למים העמוקים.

גם אם כרמי יחליט באופן סופי לרוץ לתפקיד, אריה זייף, מהוותיקים והבולטים במרכז מכבי, יהווה לו תחרות בדרך לכסא היו"ר. זייף הוא גזבר כבוד בוועד האולימפי וסגן ראש לשכת המסחר, הוא ירוץ מול כרמי ראש בראש על התפקיד הכי יוקרתי בספורט הישראלי.


ורשביאק אמר למקרוביו בימים האחרונים כי יפרוש במידה שיהיה מועמד אחד שיהיה מוסכם על חברי מרכז מכבי. אם זה לא יקרה, יתכן כי ורשביאק יציע את עצמו לקדנציה נוספת ואחרונה בהחלט כיו"ר הוועד האולימפי.


דבר אחד שמקובל ומוסכם על כרמי וזייף, מבלי שקבעו זאת יחד, הוא ששניהם רוצים את יעל ארד, המדליסטית האולימפית בברצלונה, כמספר 2 ברשימה. מבחינת כרמי, לאחר שיסיים קדנציה אחת כיו"ר, ארד תירש את תפקידו ותהיה מובילת הספורט האולימפי בישראל. מאז משחקי לונדון בקיץ האחרון ארד הוזכרה כמועמדת לתפקיד היו"ר, אך הצהירה מהר מאוד שלא תעשה זאת.