975 א' דולר לפוסט: דירוג כוכבי האינסטגרם

רונאלדו בטופ, מסי שלישי וכמה מרוויח לברון? הכל בפנים

ספורטאים, בימינו, כבר מזמן לא עונים רק על ההגדרות הספציפיות של הענף בו הם מתמקצעים, במיוחד כוכבי על, שהפכו - עם או בלי שירצו - למותגים לכל דבר ועניין. הרשתות החברתיות הפכו את האפשרויות העומדות בפניהם לרבות ומגוונות ולמקור הכנסה רציני, לעיתים אפילו יותר מהשכר אותו מרוויחים בהתעסקותם בספורט. באתר ניתוח נתוני האינסטגרם "הופר" פרסמו את דירוג הספורטאים שמרוויחים הכי הרבה מהרשת החברתית.


אז מי במקום הראשון? בוודאי לא תופתעו לגלות שכריסטיאנו רונאלדו. לכוכב הפורטוגלי יש 172,803,418 עוקבים באינסטגרם ועל כל פוסט שהוא מעלה הוא מרוויח לא פחות מ-975 אלף דולר. הוא נמצא הרבה מעל למקום השני: ניימאר שמשלשל לכיסו 722 אלף דולר פר פוסט. ליאו מסי נועל את השלישיה הראשונה עם 648 אלף דולר.


גם ספורטאים שכבר פרשו עושים הרבה מאוד כסף מהאינסטגרם ובמקום הרביעי בדירוג נמצא דייויד בקהאם, שפרץ את הדרך בכל הנוגע למיתוג ספורטאים, עם 357 אלף דולר לפוסט. רונאלדיניו נמצא במקום השישי (272 אלף) כשבתווך נמצא שחקן הכדורסל המרוויח ביותר - לברון ג'יימס כמובן - עם 272 אלף דולר לפוסט.

למרות המעמד הבעייתי בריאל, גארת בייל לא ממש סובל מחוץ לכר הדשא ומרוויח 218 אלף דולר פר פוסט, מה שממקם אותו שביעי בדירוג מעל לזלאטן איברהימוביץ' השמיני (200 אלף) ושחקן הקריקט ויראט קוהלי (196 אלף) שנמצא במקום התשיעי. את העשיריה חותם לואיס סוארס עם 184 אלף דולר לפוסט.


ומה בגזרת הנשים? הספורטאית המרוויחה ביותר מפוסט באינסטגרם היא לוחמת ה-WWE רונדה ראוזי - 67,700 אלף לפוסט ומקום 15 בדירוג הכולל. ממש מתחתיה נמצאת סרינה וויליאמס עם 60,500 אלף דולר לפוסט.