בפעם השלישית: בלאטור חוזר לישראל

קרב על התואר, דור ההמשך של גוזלי ולוחם UFC לשעבר

בלאטור חוזר לישראל. לאחר ההצלחה הגדולה בשנה שעברה, ארגון קרבות ה-MMA הנחשב יגיע לארץ הקודש בפעם השלישית ויציג את אירוע 209 שייערך בהיכל מנורה בתל אביב ב-15 בנובמבר. 


הקרב המרכזי באירוע יפגיש את האלוף במשקל נוצה פטריסיו 'פיטבול' (4:27) עם עמנואל 'אל מטאדור' סאנצ'ס (3:17) לעימות על התואר. כזכור, בשנה שעברה הברזילאי נפצע רגע לפני האירוע בישראל ולא זכה להגיע, אך הפעם יעשה דרכו לארץ ויוכל להציג את יכולתיו הרבות.


אבל עם כל הכבוד לקרב על התואר, רגע השיא של הערב יגיע עם כניסתו של חיים גוזלי לזירת האוקטגון. הלוחם הישראלי הוותיק (45), שמחזיק במאזן של שמונה ניצחונות וחמישה הפסדים במשקל מעורב, יתמודד מול ראיין קוטור (6:11) וינסה לנקום על ההפסד בקרב שנערך אשתקד במדיסון סקוור גראדן. גוזלי, שהכניע את יריבו בשנה שעברה בת"א בתום 45 שניות בלבד, ינסה להדהים את הצופים פעם נוספת ולהוכיח שגם בגילו יש לו מה להציע.


תרומתה של משפחת גוזלי לאירוע לא תסתיים כאן. האוהדים שיגיעו לאירוע יזכו לראות את בנו של חיים, אביב, שיוצג לעולם ה-MMA בגיל 17 וחצי בלבד ויערוך את קרב הבכורה שלו לעיני הקהל הביתי. גוזלי שיהיה כמובן צעיר המשתתפים, מגיע מרקע של ג'יוג'יטסו וזכה בתארים רבים בעברו. יריב רשמי עדיין אין, אבל הפוטנציאל בשמיים. 


זה לא הכל. פיל דייויס (4:19), לוחם ה-UFC לשעבר והאלוף לשעבר במשקל קל-כבד בבלאטור, יפגוש את ואדים נמקוב (2:9), שסיים את כל ארבעת הקרבות האחרונים שלו בנוקאאוט.