צפו: פורייה ניצח את גייצ'י בנוקאאוט טכני

"היהלום" קרא תיגר על חאביב. קונדיט הפסיד בחניקה

שבוע אחרי אירוע 223 בברוקלין, UFC הגיע לאריזונה, החצר האחורית של ג'סטין גייצ'י. הלוחם במשקל קל פגש בקרב המרכזי את דאסטין פורייה, כאשר השניים לא איכזבו וסיפקו עבור 11 אלף הצופים אקשן בלתי פוסק.


שני הלוחמים מצמרת הקטגוריה הבטיחו וגם קיימו. גייצ'י תקף את רגליו של יריבו בבעיטות אכזריות, בזמן שפורייה כיוון לראשו וחתך אותו מעל העין. אחרי שלושה סיבובים נהדרים, הגיעה שמאלית שהיממה את גייצ'י, "היהלום" המשיך להסתער באגרופים עד אשר השופט נאלץ לעצור את הקרב בתום 33 שניות בתוך הסיבוב הרביעי.


פורייה, שדורג חמישי במחלקה לפני הקרב, עלה למאזן של 5:23 ולא ביזבז זמן בניסיון להשיג קרב על התואר בו זכה חאביב נורמגומדוב רק בשבוע שעבר: "זה היה הקרב ה-20 שלי ב-UFC, הייתי קרוב לפסגת ההר, חטפתי נוקאאוט וטיפסתי פעם נוספת. לא הייתי מבקש משהו שלא הרווחתי, חאביב זה הזמן!".



בקרב מסקרן נוסף, קרלוס קונדיט, האלוף הזמני לשעבר במשקל מעורב, רצה לשים את רצף ההפסדים מאחוריו בניסיון לעלות שוב על דרך המלך. מולו ניצב אלכס אוליביירה, שהחליף את מאט בראון הפצוע בהתראה של שבועיים בלבד לפני הקרב.


הסיבוב הראשון הלך לכיוונו של קונדיט, שסיים חזק וכמעט הכניע את "הקאובוי" בחניקה אחורית בשניות הסיום. אך במהלך סיבוב השני, הברזילאי תפס את האלוף לשעבר בחניקת גיליוטינה שסיימה את הקרב וסימנה את הסוף עבור אחד הלוחמים האהובים בארגון.