קונור מקגרגור הסגיר את עצמו למשטרה ונעצר

צפו: האלוף לשעבר, שמחה על לקיחת החגורה, תקף לוחמי UFC

סערה בעולם ה-MMA. קונור מקגרגור והפמליה שלו פרצו לאירוע הקידום של UFC 223 והחלו לתקוף מכונית מסחרית שהסיעה לוחמים ואף פצעו אחד מהם. החבורה לא בחלה באמצעים והרימה פחים ומחסומים במטרה לפגוע במשתתפים. בעקבות התקרית, הוצא צו מעצר נגד מקגרגור, שהגיע לאירוע כדי למחות על כך שנלקחה ממנו האליפות במשקל קל. בינתיים, הלוחם הסגיר את עצמו למשטרה וכעת נמצא במעצר.

כידוע, עולם ה-MMA וחובבי ה-UFC מחכה לרגע שבו חאביב נורמגומדוב ומקס הולוואי יכנסו לאוקטגון בברוקלין וילחמו על החגורה במשקל קל. האלוף במשקל נוצה, שהחליף בהתראה של שישה ימים את טוני פרגוסון הפצוע, ינסה להפוך לשני בהיסטוריה שמחזיק בחגורה בשני משקלים בו זמנית, לעומת הדגסטני שיחפש לקלקל ליריבו את התוכניות ולהפוך בעצמו לאלוף העולם.


מקגרגור, כפי שחזינו באירועים מהערב, לא מרוצה מכך. "ברגע שהשניים יכנסו לזירה, התואר יילקח באופן רשמי ממקגרגור", כך אישר נשיא הארגון דיינה ווייט לקראת הקרב. "הידוע לשמצה", שזכה בחגורה בחודש נובמבר 2016 ולא הגן עליה מאז, הגיב: "לא תפשיטו אותי מהתואר. לא תעשו כלום".


אגב, לפי ווייט, חזרתו הצפויה של מקגרגור לאוקטגון קרובה מתמיד: "קונור יחזור השנה ב-100 האחוזים. הוא יילחם השנה".



בנושא אחר, ברוק לסנר, אלוף העולם לשעבר במשקל כבד וכוכב ה-WWE, נמצא בדרך חזרה ל-UFC. "זה נכון, ברוק לסנר חוזר. אני לא יודע בדיוק מתי, אבל זה יקרה", כך אישר ווייט בראיון לראיון לרשת 'פוקס'. לסנר לא התחרה מאז UFC 200 ביולי 2016, כשנלחם במארק האנט וניצח בהחלטה אחידה.


אך לאחר הקרב, הוא נפסל בבדיקת הסמים, הושעה ונקנס ברבע מיליון דולר, והניצחון נלקח ממנו. לסנר, שצפוי להיאבק ב-WrestleMania 34 ביום ראשון, יסיים את חוזהו ב-WWE לאחר מכן.