"אין אף אחד יותר רעב ממני. במיוחד עכשיו"

השנה הקשה, התחרות הקריטית והאמונה. צפו בראיון עם שטילוב

זאת לא הייתה השנה של אלכס שטילוב. המתעמל היה קרוב מאוד לשתי מדליות באליפות אירופה, אך לא הצליח להגיע לפודיום אותו הוא מכיר כל כך טוב, ובאליפות העולם כבר נכשל. כעת, כשריו 2016 כבר מעבר לפינה, ומקומו של המתעמל הבכיר של ישראל עדיין לא מובטח שם, הוא מנסה לשחזר את השנה שהייתה - רגע לפני המבחנים הסופיים שיקבעו האם ישיג את הכרטיס המיוחל.


הראיון מתוך המגזין האולימפי החדש מבית ערוץ הספורט, "ריו 2016", שילווה את ההכנות האולימפיות בארץ ובעולם, עד לטקס הפתיחה ב-5 באוגוסט. המגזין ישודר בכל יום שישי ב-18:00, ב-5SPORT, ובו נעקוב אחר ההתקדמות והתרחבות של המשלחת האולימפית הישראלית, וכל הסיפורים החמים מהעולם. את המגזין תגיש מירי נבו, וילוו אותה באופן קבוע אריק זאבי, רון קופמן ומולי אפשטיין, לצידם של אורחים בכירים מהספורט הישראלי.

"הייתי מוכן טוב לתחרות, עשיתי הכנה מעולה, עם הרבה מחנות אימונים ותחרויות ובניתי תרגיל חדש. הייתי בכושר מצוין, גם במהלך האימונים באליפות העולם בגלאזגו. עשיתי תרגיל מצוין בקרקע, הייתי רענן בסוף התרגיל, אבל כנראה שרציתי לעשות יותר מדי. ונפלתי", מנסה שטילוב לשחזר את האכזבה מאליפות העולם.


מה יוצא ממך ברגעים כאלו? איזה אלכס שטילוב? אפשר בכלל לדבר איתך?
"אפשר לדבר איתי, אבל אני שומר הכל בפנים. לא מוציא החוצה. בעיקר כועס על עצמי בגלל שעשיתי טעויות מטופשות. עד 4-5 בבוקר לא נרדמתי לאחר התחרות הזאת".


יש שיגידו שאתה מבוגר מדי, לא רעב מספיק
"אין יותר רעב ממני. במיוחד עכשיו. אין תחרויות שאני בא ולא רוצה לזכות במקום הראשון. הייתה שנה פחות טובה, ומצד שני אם הייתי זוכה בשתי המדליות באליפות אירופה זו הייתה שנה נפלאה".


הקריירה שלך מעבר לשיא לדעתך?
"אולי מהצד כך זה נראה, שבשנתים האחרונות אני לא מספק את הסחורה ולא מביא מדליות, אבל אני כל כך מאמין ביכולת שלי ובטוח שאני מסוגל לנצח בכל תחרות. בגלל זה אני עדיין בענף. יש לי כח, רצון ויכולת. אין סיבה שלא אצליח".