עוד צ'אנס: נקבע הקרב הבא של נועד להט

אחרי נוקאאוט בבכורה, הישראלי ב-UFC מול סיילר ב-26 ביולי

הנציגות הישראלית היחידה בארגון ה-MMA הגדול בעולם, נועד להט, יכנס לזירה להתמודדות נוספת לאחר ספתח מאכזב מצידו של הלוחם מאלפי מנשה. הקרב הבא נקבע ל-26 ליולי ב-"UFC on FOX 12" שייערך בסן חוזה קליפורניה, והיריב: סטיבן סיילר, לוחם בעל ניסיון של שמונה קרבות ב UFC. ניסיון זה הינו משמעותי לאור העובדה שמדובר בקרבו השני בלבד של להט תחת הבאנר של ה-UFC.

כזכור, להט נכנס לאוקטגון לראשונה בחייו מול גודופרדו פאפיי במרץ האחרון, בקרב שנגמר בנוק אאוט עקב ברכיה מעופפת שגמרה את הקרב בסיבוב הראשון לטובתו של הברזילאי. כעת נועד מקבל הזדמנות נוספת להוכיח לעולם שמקומו ב-UFC, ובהחלט מדובר בקרב של להיות או לחדול בשביל הלוחם הישראלי.

רמת הלחץ ככל הנראה תתורגם לשני המתמודדים מאחר שסיילר בעצמו מראה אי עקביות לאחרונה. סטיבן החל את דרכו ב-UFC דרך תוכנית הריאליטי "הלוחם האולטימטיבי" בשנת 2011. מאז הוא צבר חמישה ניצחונות ושלושה הפסדים, כעת הוא רוכב על רצף של שני הפסדים מול רוני ג'ייסון ודניס ברמודז, הפסד שלישי ברציפות יקנה כנראה לסיילר טופס טיולים ויהפוך אותו למובטל.

בראיון מיוחד לערוץ הספורט, נועד להט הביע אופטימיות לקראת ההתמודדות הצפויה: "מדובר בלוחם קשוח ועקשן, הוא בא בכושר טוב והוא תמיד נמצא בקרבות מהנים לצפייה". עם זאת, נועד אמור ליהנות מיתרון הגראפלינג, במידה שיצליח לגרור את הקרב הזה לקרקע. כאמור, להט הוא אלוף עולם בג'יו ג'יטסו ברזילאי וחגורה שחורה בג'ודו, כאשר כל אותם אלמנטים יכולים לתת לישראלי הזדמנות לתפוס עמדה שולטת ולחפש הכנעה.


הפסד נוסף ללהט ידחוק את מעמדו ב-UFC למיקום בעייתי, אך הוא עצמו שומר על קור רוח: "אני מוקף באנשי מקצוע. השותפים לאימונים והמאמנים שלי ב-AKA הם דוגמא לכל לוחם שרוצה להצליח בעסק. הפסדים זה חלק מהמשחק, החוכמה היא להגיע חזק מנטלית ולתרגם את האימונים לפרקטיקה בקרב עצמו.


מיקום הקרב הינו טוב לשני הלוחמים, מאחר שסיילר מגיע מקליפורניה, בעוד שנועד מתאמן בסן חוזה וחי שם בשנים האחרונות. העובדה שהקרב נערך "בחצר האחורית של להט" מורידה את נטל הטיסה למדינה אחרת, ותעזור לו בהכנות לקרב. גם הפעם יש הזדמנות לעשות היסטוריה ולהביא ניצחון ישראלי ראשון באוקטגון. "בפעם הקודמת הקרב לא הלך לי לפי התוכניות, הפעם אני מבטיח לא לאכזב", סיכם להט עם מסר לאוהדים בארץ.