ב-23 במרץ: נועד להט בקרב הבכורה ב-UFC

פאפיי מברזיל יהיה יריבו. להט: בתוך הכלוב זה אחד על אחד

תרשמו ביומנים, ב-23 במרץ זה קורה: נועד להט יעלה לקרב הראשון שלו ב-UFC ויעשה היסטוריה בכחול-לבן. להט יתמודד מול גודופרדו פאפיי בעיר נאטאל שבברזיל, מה שבעצם ייתן ליריבו יתרון ביתיות. הקרב ימוקם בקרבות המקדימים של האירוע UFC Fight Night 38, בו דן הנדרסון יתחרה עם  שוגון רואה בקרב חוזר שרבים רצו לראות על סמך הקרב הקודם ביניהם, שהוכתר כקרב השנה לשנת 2011.

פאפיי הנלחם רוב הקריירה שלו בברזיל, הגיע ל-UFC דרך הטורניר 'הלוחם האולטימטיבי: ברזיל', אך הפסיד לרוני ג'ייסון בגמר. לאחר מכן הוא ניצח בהחלטת שופטים חצויה במה שהחל רצף של 2 הפסדים בנוק אאוט לפיליפה ארנטס וסאם סיסיליה.


גודופרדו נמצא במאזן שלילי ב-UFC מה שיחייב אותו להילחם על מקום העבודה שלו ולכן זה קרב מסוכן. "הוא לוחם טוב עם הרבה נסיון ב-UFC", סיפר נועד להט על יריבו: "יש לו עבודת קרקע טובה וסגנון מאוד לא רגיל שקשה לדמות באימונים. עם זאת, אני מצפה לניצחון".


עם חודש וחצי לקראת הקרב, שגרת האימונים די זהה: "אני מתאמן לקרב הזה כמו כל קרב אחר אך עם התמקדות ספציפית לפאפיי. אני מגיע ממחנה עם הרבה נסיון ככה שאין איזו שהיא התרגשות מיוחדת". נכון שמדובר בקרב ב'קרקע עויינת' אך מדובר בהתנסות לא זרה לנועד: "רוב הקרבות שלי בארה"ב היו נגד לוחמים מקומיים אך עדיין קשה לדעת איך זה ירגיש בברזיל, בסופו של דבר בתוך הכלוב זה אחד על אחד". כעת מתחילה הספירה לאחור ולראות האם נועד במו אגרופיו יביא ניצחון ישראלי ראשון באוקטגון.