פילנובסקי סיימה במקום ה-5 בגראנד פרי

הישראלית התחרתה בכדור וחישוק. 3 זהב לממון הרוסיה

בברלין התקיימה היום (ראשון) תחרות הגראנד הפרי החמישית והאחרונה בסבב לעונה זו. המתעמלת המצטיינת בתחרות ובסבב כולו היתה מרגריטה ממון, בת ה-19, המתעמלת הבכירה של רוסיה. ממון שהיא אלופת העולם בכדור ואלות זכתה בשלוש מדליות זהב בברלין, בקרב רב, בכדור, חישוק ובמדליית הכסף באלות.

באופן מפתיע שתי המתעמלות הרוסיות הפילו פעמיים כל אחת את הסרט ולכן אפילו לא עלו על הפודיום במכשיר זה. בעקבות כך, הן פינו את הזירה לסילביה מיטבה בת ה-27 מבולגריה, שזכתה בזהב.


בזווית הישראלית, טורי פילנובסקי בת ה-18 סיימה שמינית בקרב רב ועלתה לשתי תחרויות גמר, בכדור ובחישוק ובשתיהן סיימה חמישית עם 17.033 ו- 16.916 בהתאמה. טורי פתחה את תחרויות הגמר היום וההתרגשות ניכרה בביצוע תרגיל החישוק שהוא מכשיר חזק של פילנובסקי, בו היא גם זכתה בארד באותה תחרות בשנה שעברה. מאוחר יותר, במכשיר החישוק היא כבר הייתה הרבה יותר משוחררת והציון גם עלה בהתאם.


נטלי מנדלסון בת ה-16 מישראל, סיימה עשירית בגמר הקרב רב והעפילה גם היא לשני גמרים במכשירים הבודדים. היא סיימה במקום ה-7-8 במשותף עם קדובינה מבלרוס בסרט בציון 16.500 ובאותו דירוג במשותף עם רחמטובה מאוזבקיסטן בחישוק עם הציון 16.533.