ביטון יסרב ללודוגורץ, מעדיף להישאר בארץ

הקשר לא התלהב מההתרשמות בבולגריה. מכבי חיפה על הפרק

צרות טובות לדן ביטון. קשר מ.ס אשדוד, שחווה עונת פריצה נפלאה, זוכה להתעניינות מקבוצות רבות. אחרי שכבר המריא להתרשמות בלודוגורץ הבולגרית וקושר גם למכבי תל אביב, כעת מתברר שגם מכבי חיפה על הפרק.


עד לפני שבוע היה נראה שביטון בדרך הבטוחה ללודוגורץ, שם הוא היה אמור להתאחד עם מאוויס צ'יבוטה, אבל הוא לא התלהב מהמועדון ומהעיר ראזגרד במהלך ימי ההתרשמות שלו ומעדיף את ההצעות האחרות מליגת העל.


ראזגרד הוגדרה בעיני ביטון כ"עיר רפאים" וסיפר למקורביו כי מדובר בעיר "מנומנמת ואפלולית" וכי הוא פחות מתחבר אליה. כמו כן, עלה בו חשש גדול בכל הקשור להתאקלמות במועדון עצמו, זאת על אף שצ'יבוטה כבר חתם בקבוצה לקראת העונה הבאה. "אני מאמין שאוכל להצליח יותר בארץ, בסביבה הטבעית שלי", אמר ביטון לחבריו.


במקביל, ביטון לא ממהר לחתום במכבי תל אביב שממשיכה לחזר אחריו. הקשר חושש בעיקר מהרוטציה הרחבה של ולדימיר איביץ' ולא רוצה להפוך ל"עוד שחקן" בסגל של האלופה. במכבי חיפה, שעוקבת אחריו, הוא מאמין שיצליח למצות את היכולות שלו. גם הפועל ב"ש קבוצת נעוריו התעניינה, אך כרגע לא מוכנה לשלם את המחיר שדורש ג'קי בן זקן - מיליון יורו וחצי.


כידוע, ביטון הוא לא השחקן היחידי שמכבי תל אביב רוצה לצרף ממ.ס אשדוד. הצהובים מעוניינים גם בשוער יואב ג'ראפי, שנמצא בימים אלו בחופשה פרטית עם אשתו הטריה במלדיביים ועדיין שוקל את ההצעה שלהם.