"דוד מספק את הסחורה רק כשהוא קם מהספסל"

באשדוד ניסו להסביר את התפוקה של החלוץ: "זה עושה לו טוב"

חדר ההלבשה של מ.ס אשדוד באצטדיון רמת גן רעד אמש (ראשון), כשהדרומיים השלימו מהפך הרואי 1:2 על הפועל רעננה והוסיפו ניצחון שני ברציפות למאזן העגום. הניצחון הבעיר את התחתית והוסיף תקווה גדולה לקבוצה מעיר הנמל - לכך שמסע ההישרדות בליגת העל עוד לא גמור.


אף אחד באשדוד לא דמיין איך המשחק יגמר כשהם ירדו מהמחצית הראשונה של המשחק בפיגור 1:0. "זה עוד לא נגמר, יש עוד 45 דקות להציל את המועדון", צעק משה אוחיון כשדיבר עם השחקנים בחדר ההלבשה בהתרגשות. "הוא פשוט דיבר מדם ליבו, הוא הטריף אותנו שם, אי אפשר שלא לעלות אחרת אחרי דבר כזה", סיפר אחד השחקנים על הרגעים האמוציונליים.


במחצית השנייה התהפכו היוצרות, כשמי שאחראי על שער השוויון והשער שהשלים את המהפך הוא דין דוד - אותו שחקן שכבש גם את שער הניצחון של הקבוצה מול ק"ש במחזור שלפני כן. בשבועות האחרונים מוצא עצמו החלוץ פעם אחר פעם על הספסל, ולצוות המקצועי הסבר מעניין לכך: "הספסל עושה לו טוב. הוא מספק את הסחורה רק כשהוא עולה באמצע המשחק".


לצד השמחה, אי אפשר שלא להתייחס גם לאירועים המוזרים שקרו במהלך המשחק, כשאותו דין דוד, שרשם לקבוצה את הניצחון השני ברציפות שלה, הרחיק כדור החוצה 12 שניות לשריקת הסיום וספג כרטיס צהוב שני ואדום מיותר במיוחד. כמו כן, גם משה אוחיון הורחק בדקות הסיום לאחר חילופי דברים עם השופטים, שטענו כי הוא קם יותר מדי מהספסל.


במשחקים האחרונים אוחיון ואבי בוחבוט הפסיקו את ההחלפות על הקווים ביניהם במהלך המשחק, כשבוחבוט עומד לבדו ונראה כי הוא זה שאוחז במושכות. אולם, האמת היא שאוחיון התבקש שלא לעמוד על הקווים כלל מפאת העובדה שאינו אוחז בתעודת פרו. בכל מקרה, גם לאחר שהורחק ועבר ליציע, המשיך לחלק הוראות מרחוק, ובוחבוט ניגש אליו לא פעם על מנת להתייעץ עמו מקצועית.