באשדוד מאמינים: קרו דברים משוגעים

על הפנדל השנוי במחלוקת הוסיפו: הגיע הזמן שיטעו לטובתנו

לאחר פגרה סוערת במיוחד, שכללה את תחילת משפטו של יצחק אספה, ההאשמות נגד שחקן הקבוצה בטענה להטיית משחקים והבשורה על הטלת 15 חודשי מאסר בפועל לעוביידה חטאב, המועדון מעיר הנמל זכה אמש (שבת) לקצת נחת עם ניצחון 2:3 על עירוני קרית שמונה.


במהלך החודש האחרון לא מעט שחקנים באשדוד כבר אמרו נואש על הסיכוי לשרוד בליגת העל, אבל למשחק מול ק"ש, שסומן כהזדמנות אחרונה בהחלט, הם הגיעו אחרת. "שמנו את הכבוד שלנו על הדשא", סיפרו השחקנים, כשהם מקווים שהניצחון יסמל באופן רשמי את תחילת מסע ההישרדות: "כבר קרו דברים משוגעים בכדורגל, חולמים להפוך לסנסציה".


כמו כן, טום בן זקן, הפתיע את השחקנים כששב לארץ, לאחר שאת השבועות האחרונים העביר בשיקום בלונדון, בעקבות הפציעה ברצועה הצולבת. הקפטן נכח באימון המסכם ולפני המשחק עצמו, נכנס לחדר ההלבשה ודיבר בהתרגשות אל חבריו לקבוצה, כשהוא מזכיר שמדובר במשחק חורץ גורלות ומבקש להיאחז בסיכוי להציל את המועדון.


הכובשים שגיב יחזקאל, רועי גורדנה ודין דוד, ששברו את הבצורת ההתקפית, זכו, כל אחד בנפרד, לשבחים על הלחימה והאופי שהציגו במהלך המשחק. בנוסף, במועדון התייחסו לפנדל השנוי במחלוקת, אך הראשון שנשרק לזכותם העונה: "כל מי שהיה קרוב ראה בוודאות שלא היה שם פנדל, לא הייתה פגיעה ביחזקאל", סיפרו, "אבל לאחר עונה שלמה של קיפוח, הגיע הזמן שיטעו לטובתנו".