בא לעבוד: חימנס הוא הסיוט של רונאלדו

צפו בכתבה: המשימה של בלם אתלטיקו, עם קצת עזרה מגודין

אם אתם מחפשים מתכון לזוגיות מוצלחת, כדאי לנסוע לאורוגוואי. יש את הקשר המוצלח בין לואיס סוארס ואדינסון קבאני, אבל יש עוד צמד, שהקשר ביניהם חוצה יבשות וכבר שנים שעובד מצוין באתלטיקו מדריד, חוסה מריה חימנס ודייגו גודין.


עוד בתחילת דרכו בקולצ'ונרוס, היה ברור שכשחימנס בא לעבוד, לא ממש מעניין אותו באיזה דרכון מחזיק היריב שלו. הפרט המפתיע לגבי הבלם בן ה-24, הוא שלמרות האגרסיביות הדרום אמריקאית המוכרת שלו, ב-221 משחקים כשחקן מקצוען, הוא מעולם לא הורחק. היה לו גם לא מעט מזל בעניין הזה.


כשהיה בריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו היה המלך של העיר, פרט למקרים ספיצפיים. בארבעה דרבים בהם אתלטיקו הציבה בהגנה את חימנס וגודין, הבלאנקוס לא ניצחו. המאזן של הפורטוגלי מול השניים לא השתפר גם עם יובנטוס, במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות.


המופע האדיר מול אלופת איטליה במטרופוליטנו כתב הערת שוליים קטנה בהיסטוריה, זו הפעם הראשונה שצמד הבלמים מאורוגוואי הבקיע באותו משחק ונכון לעכשיו, חימנס סופר העונה כבר שני שערים בצ'מפיונס, וכמה לכריסטיאנו? אחד. אחד פחות. 


שיתוף הפעולה צפוי להסתיים בקיץ הקרוב, עם תום חוזהו של גודין. זה יהיה הרגע של חימנס לקחת את המושכות בהגנה הקשוחה באירופה. החלום לראות את חילופי המשמרות מסתיים עם זכייה היסטורית בצ'מפיונס במגרש הביתי עדיין בחיים, אבל קודם כל, הוא צריך להמשיך ולהיות הסיוט של כריסטיאנו רונאלדו, רק עוד פעם אחת. אחת יותר.