מסתבך: חומר אסור נמצא בגופו של ג'ונס

הקרב של האלוף לשעבר מול גוסטפסון יועתק לקליפורניה

אם מישהו חשב שנוכל לעבור קרב של ג'ון ג'ונס ללא דרמה אז שיחשוב שנית. שוב פעם, אחד הלוחמים הכי מוכשרים שאי פעם נלחמו באוקטגון מעורב בשערורייה. הגוף המפקח USADA (הסוכנות לפיקוח אחר חומרים אסורים אצל ספורטאים) ונשיא ה-UFC דנה וויט הודיעו לתקשורת שנמצאו בגופו של האלוף לשעבר חומר אסור בשם Turinabol, לפי ההצהרה של USADA ככל הנראה מדובר בשרידים של בדיקה ישנה מ-2017 בה כבר נתפס ונענש.


עקב מחסור בזמן לחקירה פנימית של הגוף הרגולטורי, מועצת הספורט של נבאדה, הוחלט שלא להעניק אישור לקרב אליפות במשקל קל כבד בין ג'ונס לאלכסנדר גוסטפסון. בהחלטה תמוהה של ה-UFC, הוחלט להעתיק את הקארד כולו מנבאדה לקליפורניה - שם ג'ונס כן צפוי לקבל אישור להילחם.


לפי הדיווחים, ג'ונס עלה על מטוס פרטי בכדי למסור דגימה למועצת הספורט של קליפורניה, כתנאי מקדים לעריכת הקרב. לאחר הליך מזורז נקבע שג'ונס נמצא נקי ולפיכך העניקו את החותמת לקיום הקרב וכעת UFC 232 יערך בהיכל  The  Forum בעיר Inglewood.


כאמור, UFC 232, אירוע סגירת שנה המסורתי של ה-UFC היה אמור להתקיים בהיכל T mobile בלאס ווגאס נבאדה ב-29 לחודש. מבחינה לוגיסטית, ה-UFC נערך לשלוח את כל שאר הלוחמים לקליפורניה, אך כבר נעשו הכנות מקדימות בהסתמך על לאס ווגאס ולוחמים רבים נפגעים מכך. בין היתר, אוהדים שרכשו כרטיסים לאירוע אמנם צפויים לקבל החזרים כספיים אך לא על כרטיסי טיסה ומלונות שנקבעו מראש.