בן זקן: "אי שיתוף שכטר הוא מקצועי בלבד"

מאמן בית"ר לאחר הניצחון על מכבי. חן עזרא: "הפער מחיק"

כדורגל, כמו כל דבר בחיים, הוא עניין של תזמון. בית"ר י-ם ניצחה הערב 2:3 את מכבי ת"א ותפסה את הרכבת בדיוק בזמן, לפני שהיא עוזבת את התחנה. הפער מהפועל ב"ש צומק ל-4 נקודות בלבד. מצד שני, החבורה של קרויף רשמה הפסד רביעי ברציפות והיא עדיין לא צברה נקודה בפלייאוף.


"זה ניצחון מאוד חשוב עבורנו", אמר מאמן בית"ר, בני בן זקן, "ניצחון שהגיע אחרי שני משחקים בהם לא ניצחנו, והכי חשוב, צמצמנו את הפער. שיחקנו מול קבוצה קשוחה שהגיעה במומנטום מאוד בעייתי. אלו 3 נקודות קריטיות וחשובות מאוד".


"אם לא היינו מנצחים, פער של 7 נקודות זה לא פער קטן כשלא נותר הרבה זמן", הוסיף המאמן, "היה קודם כל חשוב לנצח כדי לצמצם את הפער בצמרת, כל הכבוד לשחקנים. אם נמשיך ככה יש לנו לאן להתקדם, זה ניצחון שנותן לנו המון ביטחון. אני מקווה שנמשיך כך".


בן זקן גם התייחס לאיתי שכטר שלא שיחק: "אי שיתופו כרגע הוא כרגע מקצועי לחלוטין. בחצי השני ספגנו שער שחייב אותנו לשמור על היתרון. חן דילמוני נכנס ואפילו הציל כדור של כמעט  100% גול. היה מתבקש להכניס שחקן הגנה. במשחקים הבאים אני מניח שנראה דברים שונים. ברור ששכטר עוד ישחק".

חן עזרא שכבש, אמר: "מכבי ת"א קבוצה מצוינת וצריך לתת לה את הכבוד המגיע לה. היה משחק קשה וסיבכנו את עצמנו, אבל העיקר שלקחנו 3 נקודות. זה ניצחון חשוב מאוד שהחזיר אותנו לעניינים והכל פתוח מחדש. אנחנו מאמינים שהפער מחיק, אי אפשר להסתיר את זה".