אסייג ענה למבקרים: מי מהם ראה אותי מאמן?

מסתמן: בני יהודה תארח את מכבי תל אביב בשכונת התקווה

בני יהודה סופרת עוד משחק ללא ניצחון, אחרי שסיימה אתמול (שני) ב-2:2 מול בית"ר ירושלים בטדי. למרות זאת, בקבוצה היו מרוצים מהבכורה של יעקב אסייג כמאמן הראשי. "הוא שינה את השיטה והנחישות של השחקנים", סיפרו במועדון על התחושות. אלמוג בוזגלו ומרקו יובאנוביץ' מחקו יתרון של איתי שכטר, אך הכתומים ספגו בסופו של דבר את השיוויון, אותו כבש עידן ורד.

"בחצי הראשון לא שיחקנו טוב בכלל, בחצי השני קצת השתפרנו", סיכם אסייג את הבכורה שלו והביע אופטימיות לקראת ההמשחק: "לא נתנו משחק גדול, אבל היינו צריכים לנצח את המשחק בדקה האחרונה. לבני יהודה יש שחקנים טובים להיות יותר למעלה ואני מאמין שזה יהיה עם הזמן".

אסייג קיבל את תפקיד המאמן הראשי לאחר פיטוריו של אריק בנאדו והיה לו מה לומר למי שהסתכל בתמיהה על ההחלטה של בני יהודה לקדם אותו. "הם מכירים אותי? מישהו מהם פעם ראה אותי בכלל מעביר אימון? פעם מישהו מהם דיבר איתי על כדורגל? שמעתי אפילו מישהו אומר ששוער לא יכול לאמן", אמר, "לפרשן ולהגיד בטלוויזיה זה הכי קל. אני לא נעלב, הכל בכיף. אני פה בשביל בני יהודה טוב לי פה ואני אהיה פה כל זמן שירצו אותי".


אמיליוש זובאס סיכם את התיקו מול בית"ר. "אני מרוצה מהנקודה, בית"ר קבוצה טובה מאוד", החמיא השוער ליריבה. על השינוי בעמדת המאמן אמר הליטאי: "אני לא רוצה לדבר על מאמנים ולהשוות ביניהם. אנחנו צריכים לסיים בין 6 המקומות הראשונים. כולם צריכים להאמין בזה ואם נעשה זאת, זה יקרה".

בתוך כך, מסתמן שמשחק הבית של בני יהודה מול מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-11 (27.11) ישוחק באצטדיון שכונת התקווה המיתולוגי. המהלך נרקם בעקבות העובדה שאצטדיון המושבה יעבור שזרוע החל מהשבוע הבא. אגב, בבני יהודה לא מבינים מדוע השזרוע לא התבצע כפי שנקבע בתכנון המקורי ולשמו אף נקבעה פגרה לפני כשלושה שבועות. בכל מקרה, בשכונה אף הגישו בקשה למכבי תל אביב להחלפת הביתיות, אך נענו נכון לרגע זה בשלילה. במידה והמשחק אכן יתקיים בשכונת התקווה, המשטרה צפויה לאשר את כניסתם של כ-3,000 צופים. בני יהודה תעביר במקרה כזה לרשות סגנית האלופה כ-300 כרטיסים.

בנושא אחר. מספר שחקני בני יהודה יקחו חלק הערב בטורניר "בועטים את האלימות מחוץ למגרש" שיערך ביהוד. גם אורי מלמיליאן ושלום רוקבן ישתתפו באירוע.