אדגר דוידס: "לא היה מבריק, אבל לא משעמם"

כוכב נבחרת הולנד בעבר סבל 90 דקות של מכבי ת"א מול הפועל חיפה, אך השתדל לא להודות בכך: "היו כמה ששיחקו טוב". קשר העבר נחת לביקור אצל מדוניאנין וגם למטרות ביזנס: "יש לי מותג של כדורגל רחוב"

אדגר דוידס ביציע בבלומפילד
אדגר דוידס ביציע בבלומפילד | צילום: אתר ספורט 5

אורח עם הרבה כבוד ישב אתמול (שבת) בבלומפילד, וכנראה סבל מכל רגע. אדגר דוידס, כוכב נבחרת הולנד בעבר ואחד השחקנים המוכשרים ביותר שראה הכדורגל האירופי בשני העשורים האחרונים, נחת לביקור אצל מכרו האריס מודניאנין, אבל גם למטרות עסקים.

חוויית הכדורגל הראשונה של דוידס היתה, איך לומר בעדינות, לא מי יודע מה. הפועל חיפה ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב במשחק חלש. אווירה היתה, אבל לא הרבה כדורגל שנוכל להתגאות בו. "לא היה משעמם, למרות שלא היו הרבה הזדמנויות", אמר דוידס בראיון לאתר ערוץ הספורט, "היו  הרבה התרחשויות. היה מהנה לצפות, למרות שלא נוצרו הרבה מצבים. זה עדיין היה בסדר".

 

היה שחקן שהרשים אותך?
"לא, זה לא היה משחק מבריק. היו כמה שחקנים ששיחקו טוב, אבל אני לא יודע את שמם".

מה אתה עושה בארץ?
"באתי עם חברים לעשות עסקים. יש לי מותג שנקרא מונטה. זה מותג של כדורגל רחוב שמשווק כבר ביותר מ-20 מדינות. למעשה מעולם לא פרשתי רשמית, אבל הפסקתי לאחרונה לשחק בגלל הפעילות בקרן הצדקה שלי. למען ילדים בשכונות מצוקה. אנחנו מארגנים משחקי רחוב למענם ועוזרים לשכונות. אנחנו גם עוזרים לילדים שנשרו מבית הספר. לוקחים אותם, מחנכים אותם ומעניקים להם השראה לחזור ולסיים את הלימודים".

 

מאיפה אתה מכיר את מדוניאנין?
"התאמנו ביחד באלקמאר ההולנדית. אני מכיר את המאמן לואי ואן חאל ולכן התאמנתי בקבוצה, ומשם אנחנו מכירים.

 

מי השחקן שהכי אהבת לשחק איתו?
"זה לא רק שחקן אחד. אני מאושר על כך ובר מזל שזכיתי לשחק בהרבה קבוצות שאהבתי. עכשיו אני עובד בעיקר עם הקרן, אבל לאחרונה גם שיחקתי מספר משחקים בלונדון עם קריסטל פאלאס".