אלימות מילולית ועונשה: קראו נגד אהובה תומר - ונעצרו

מה שהחל בשירי זוועה במגרש הכדורגל על תנ"צ אהובה תומר שנספתה באסון הכרמל, הפך לתסריט הקבוע בכל מפגש עם שוטרים. כעת, המשטרה נחושה לחסל את המנהג המזעזע ולשלוח למאסר של עד שנתיים את מפרי הסדר

אהובה תומר שנפצעה אנוש באסון השריפה בכרמל
אהובה תומר שנפצעה אנוש באסון השריפה בכרמל | צילום: צילום מסך חדשות 10

(3:48 דקות)

אלימות מילולית נגד המשטרה: מה שהתחיל בקריאות ושירי זוועה על תנ"צ אהובה תומר, מפקדת  משטרת חיפה שנספתה באסון הכרמל, הפך לנוהג של ממש בכל מפגש עם אנשי משטרה.

 

התופעה נחשפה במגרש הכדורגל בחיפה. אז אוהדי קבוצת "הפועל תל אביב" קראו נגד שוטרים שהגיעו להשיב את הסדר - "אש אש, אהובה תומר עולה באש". השוטרים בתגובה, עצרו את אותם האוהדים ששלהבו את היציע והביאו להרחקתם עד לסוף השנה מהמגרשים. בקרוב אף יוגש נגדם כתב אישום בשל המעשה.

 

באירוע אחר, שוטרי סיור הגיעו לטפל באירוע הקמת רעש בשעת לילה מאוחרת בחיפה. אז, מהשיחים הסמוכים למקום אליו נקראו שמעו את אותן הקריאות ועצרו נער בן 17, בשל המעשה. הנער הורחק לחודש מהעיר חיפה ונשלח למעצר בית בן ארבעה ימים.

 

כעת, מתכוונת המשטרה להביא לפרסום כל המקרים על מנת להרתיע את מפרי הסדר ולמנוע את חזרתם. העונש הצפוי למי שמורשע בקריאות אלה הוא עד שנתיים של מאסר בפועל. חלק מהצעירים מפרי הסדר מכחישים את הדברים, אך העדויות וחקירת המשטרה מגלה שזו תחילתה של תופעה חמורה.