שני ניצחונות מהפלייאוף

הנבחרת הצעירה יצאה ללוקסמבורג למשחקים מול הנבחרת המקומית ומול גרמניה במאבק על ההעפלה לאליפות אירופה. מוטי איווניר: "גם מקום שני טוב"

הנבחרת הצעירה של ישראל המריאה היום (שלישי) ללוקסמבורג לקראת צמד המשחקים מול הנבחרת המקומית וגרמניה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2009. החניכים של מוטי איווניר מקווים להשיג שני ניצחונות ובכך להבטיח את הכרטיס לפלייאוף לאליפות בשבדיה.

"אין עלינו לחץ", אמר איוניר לפני ההמראה, "אנחנו לא הולכים לקבוע גורלות של חיי אדם. אנחנו רוצים לסיים במקום הראשון אבל גם השני טוב".

"יש לנו שני משחקי חוץ קשים מאוד", הוסיף ליאור רפאלוב, "צריך לנצח את לוקסמבורג ולהגיע בראש שקט לגרמניה". ליאור ז'אן סיכם: "המטרה העיקרית היא לחזור עם שש נקודות ולעלות להצלבה. אני יכול להבטיח שנעשה את המקסימום. אנחנו נבחרת טובה, מגובשת, ומקווה שיהיה טוב".

בבית מספר 9 של המוקדמות ישראל וגרמניה עם אותו מספר נקודות (13) כשישראל תפגוש ביום שישי את לוקסמבורג וגרמניה תשחק באותה שעה מול צפון אירלנד.

עוד לפני ההמראה בבוקר, קיימה הנבחרת אימון בהשתתפות שחקני הפועל ת"א ששיחקו אתמול מול הכח עמידר ר"ג וגם גיא אסולין שנחת אמש מברצלונה.