"לפתוח ברגל ימין"

ליאור אסולין, חלוץ מכבי פ"ת, ירצה לשכוח את העבר ולהתחיל עונה חדשה עם ניצחון על מכבי נתניה (18:50). מתיאוס: "הם קבוצה אגרסיבית"

אחרי קיץ הפכפך, עם עזיבתו וחזרתו של עמוס לוזון והתפטרותו של ניצן שירזי שבוע לפני תחילת הליגה, תחל מכבי פ"ת את משחקיה מול מכבי נתניה באורווה.

למרות שחרורו של רוביל סרסור ממעצר הוא לא אמור להיות בסגל. המאמן גיא עזורי עדיין לא החליט לגי ההרכב. ליאור אסולין התייחס למשחק ואמר: "הכי חשוב לפתוח ברגל ימין. נעשה הכל כדי להשיג ניצחון. מעבר לזה נחכה ונראה מה יהיה מחר". מחירי הכרטיסים יהיו 40 שקלים לנוער ו-80 למבוגר.

הרכב משוער: אוהד כהן; קובי גנון, בובאן גרנצרו, מוראד מגמאדוב, חגי גולדנברג; סולי צמח, עומר בוקסנבוים, לירן כהן, סירמנה דמבאלה; פבלו בסטיאניני, ליאור אסולין.

לותר מתיאוס מזהיר: "פתח תקוה אגרסיביים"

אחרי שכבר רצה לעזוב והבהיר זאת בפני השחקנים וגורמים במועדון, אלמוג כהן יקבל מחר הזדמנות מלותר מתיאוס לדבר על המגרש, כשייקח את חולצת ההרכב מרביד גזל לקראת המשחק מול מכבי פ"ת במחזור פתיחת הליגה.

כהן, שבמהלך האימון אתמול התבקש על ידי מתיאוס להקיף את המגרש עם מאמן הכושר אחרי שהתאמן לטענתו בחוסר חשק, היה מופתע כשזכה לראות את גופיית ההרכב לקראת פתיחת העונה באורווה (18:50). ביבאן פרנסמן ישחק לצידו בקישור.

מתיאוס מתלבט לגבי עמדה אחת, בין פרנסיס קיויו לשניר גואטה, אך נראה שהקמרוני יזכה לקרדיט למרות שבקבוצה לא מרוצים מיכולתו. גם ברוך דגו, שביקש שיחת הבהרה מהמאמן והיה טוב מול צ'רנו מורה בדקות שקיבל, יפתח. גם שלו מנשה ב-11 של מתיאוס.

זאב חיימוביץ', שלא זוכה לראות יותר מדי דשא, יחכה להזדמנות שלו מהספסל מאחר שמתיאוס מעדיף את גולן חרמון לצידו של לואיס מרין. מתיאוס אמר לחניכיו: "צריך לפתוח את העונה עם ניצחון, מחכה לנו משחק מול קבוצה מאוד אגרסיבית". בקבוצה מקווים לנצח ולהגיע יום למחרת לחתונה של המגן השמאלי, דדי בן דיין, עם שלוש נקודות ליגה.