"לא לדבר על בארסה"

לפני המשחק השני מול הפולנים, יואב זיו מעדיף להתמקד בויסלה קראקוב ולא בברצלונה: "יש לנו עוד משחק קשה מאוד בחוץ". תמוז יפתח על הספסל, זנדברג או אוחיון במקומו

בית"ר ירושלים ערכה אתמול (ראשון) את האימון האחרון לפני היציאה לפולין לגומלין מול ויסלה קראקוב. בבית"ר הקפידו שלא לדבר על המפגש האפשרי מול ברצלונה, אם וכאשר יעברו את אלופת פולין ויעלו לסיבוב השלישי במוקדמות הצ'מפיונס ליג.

לפני האימון צפו השחקנים בקטעים נרחבים של המשחק מול ויסלה בטדי, כשהמאמן, יצחק שום, שם דגש על ההזדמנויות הרבות אליהן הגיעו שחקני קראקוב במהלך המשחק, ועל הצורך לא לאפשר להם להניע כדור במהירות וקלות, כפי שקרה לא פעם בטדי.

באימון עצמו הייתה אווירה טובה. סבסטאן אבראו, שמשתלב היטב בקבוצה, הציג יכולת טובה מאוד. דריו פרננדז סובל ממתיחה קלה בשריר הירך וערך אימון אישי, אך יהיה כשיר לגומלין בקרקוב.

לפי התרגולים בשני האימונים האחרונים נראה כי יהיה שינוי בהרכב שיעלה שום בהשוואה לזה שעלה ביום רביעי. ככל הנראה יהיה זה טוטו תמוז שיירד לספסל, כשהמועמדים להחליפו בין ה-11 הם מיכאל זנדברג שעלה כמחליף והציג יכולת טובה, או משה אוחיון.

השחקנים עברו גם תדריך ביטחוני, כמו לפני כל נסיעה לחו"ל, אותה העבירו המאבטחים שילוו את הקבוצה במסעה. המנהל, מנחם נידם, אמר: "לא מדובר בשום דבר חריג. זהו תדרוך שכל משלחת שיוצאת את ישראל עוברת, גם אם היא טסה למדינה הידידותית ביותר". בית"ר תמריא מחר בבוקר לפולין.

מגן בית"ר יואב זיו שוחח היום עם אתר ספורט 5 והתייחס להגרלה מול ברצלונה בסיבוב הבא של מוקדמות הצ'מפיונס ליג: "יש לנו עוד משחק אחד לפני בארסה ויש לנו עוד עבודה. הבעיה היא שמדברים עכשיו יותר מדי על ברצלונה ושוכחים שיש לנו עוד משחק נגד קראקוב. זה משחק קשה מאוד ונצטרך לעבוד כדי להגיע לברצלונה".

כשנשאל על המוטיבציה שעשויה ההגרלה להוסיף לחבריו לקבוצה, לקראת הגומלין מול ויסלה, ענה זיו: "לא היינו זקוקים לעוד מוטיבציה, יש לנו מספיק. הדיבורים האלה יכולים להסיט אותנו מהעיקר, יש לנו עוד משחק קשה מאוד בחוץ, אבל אני לא חושש כי אני יודע שיש לנו בקבוצה שחקנים עם אופי חזק שיודעים להתמקד במטרה. עם זאת, הייתי מעדיף שההגרלה תהיה אחרי המשחק השני מול ויסלה".