חמד של רכש

חלוץ מכבי חיפה, תומר חמד, ששיחק בעונה שעברה במכבי הרצליה, יושאל לעונה אחת לבני יהודה, על רקע ריבוי החלוצים בחיפה. פדרו גלבאן חתם על חוזהו אצל הכתומים

בני יהודה הגיעה היום (ראשון) למחנה האימונים שלה בהולנד ותערוך אימון ראשון בסמוך למלון בו היא שוכנת בליידן. לקבוצה יצטרף ביום שני תומר חמד, חלוץ מכבי חיפה, שצפוי להיות מושאל לעונה אחת. בעקבות ריבוי החלוצים שצפויים להגיע למחנה האימונים של חיפה ורצונו של השחקן, לא נראה כי יהיו קשיים לסגור את העברתו של חמד שבעונה שעברה הושאל למכבי הרצליה.

הבלם מרטין הוראסק הצטרף לקבוצה וייבחן במהלך המחנה כשבימים הקרובים אמורים לנחות בלמים זרים נוספים שינסו להרשים את גיא לוזון. הוראסק בן ה-28 (1.87 מ') הוא שחקן צ'כי שבעונה האחרונה שיחק באיינטרכט בראונשוויג שהעפילה לליגה השלישית בגרמניה.

פדרו גלבאן חתם לפני היציאה למחנה על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הקפטן אסי בלדוט יחל בהולנד את תהליך השיקום מניתוח הבקע שעבר.

ביום רביעי תפגוש בני יהודה במשחק אימון את אנדרלכט, סגנית אלופת בלגיה, וביום שישי תשחק מול יריבה מוכרת יותר, מכבי פ"ת של ניצן שירזי שנמצאת גם היא בהולנד. המשחק האחרון במחנה יהיה מול החלנדיה ההולנדית.