"לא נחזור לכאן"

בסביבתו של גיא אסולין זועמים על צו עיכוב היציאה מהארץ שהוציא נגדו צה"ל, הדורש לברר היכן מרכז חייו של השחקן, ומאיימים שהחלוץ ישחק בנבחרת ספרד

"כנראה שבהתאחדות לכדורגל לא רוצים שגיא ישחק בנבחרת", כך אמרו היום (שבת) בסביבתו של גיא אסולין, לאחר שנגד השחקן הוצא צו עיכוב יצא מהארץ בעקבות אי התייצבותו לזימון הצו הראשון.

אסולין, כזכור, נחת בישראל לאחר שהשתתף עם קבוצת הנוער של ברצלונה בגמר הגביע הספרדי, ומיד קיבל את ההודעה מצה"ל. מבחינה חוקית גיא, שעזב את הארץ בגיל 12, לא מחוייב לשרת בצבא. בצה"ל דורשים שהשחקן יוכיח שמרכז החיים שלו בספרד ולא בישראל.

אסולין שוהה בספרד עם אביו, כשאימו ואחיו מתגוררים בארץ, לכאן הוא מגיע רק לביקורים קצרים. הבעיה עלתה מכיוון שבצה"ל הכירו במרכז החיים כמקום המגורים של אימו של השחקן.

בסביבתו של אסולין הוסיפו: "לגיא יש עדיין אפשרות לשחק בנבחרת הצעירה של ספרד, אנחנו מעדיפים שהוא ישחק בישראל אבל אם זה היחס פשוט לא נחזור לכאן. גיא לא צריך לשרת בצבא, ולא יכול להיות שעושים לנו עוול כל פעם. בכל מקרה, תאריך החזרה שלו לקבוצת המילואים היה סגור מראש עם ברצלונה מהרגע שידענו שיש פה בעיה".