"גם דברים טובים נגמרים"

לאחר קדנציה של 13 שנים, פוטר על ידי ההתאחדות לכדורגל זאב זלצר, מאמן העל של נבחרות הנוער והנערים, שאמר: "לא הופתעתי, נהנתי מהעשייה"

זאב זלצר פוטר היום (שלישי) מתפקידו כמנג'ר העל של נבחרות הנוער וכמו כן, מתפקידו במאמן נבחרת הנוער של ישראל. "הייתה לי שיחה עם אבי לוזון, שהודיע לי על סיום דרכי", אמר זלצר.

"לא הופתעתי, כולם דיברו על זה הרבה מאוד זמן. חשוב לי להגיד שמאוד נהניתי ממה שעשיתי. אבי הציע לי תפקיד מנהלתי שלא היה נראה לי ואמרתי לו לא". למרות שלדברי זלצר הפיטורים לא הפתיעו אותו, הוא מאוכזב מהדרך: "עשיתי מספיק כדי שזה ייעשה בצורה יותר מכובדת אחרי תקופה ארוכה".

"גם דברים טובים נגמרים. אני נוסע להעביר השתלמויות בדרום אפריקה, וכשאחזור אראה מה יהיה". מי שצפוי להחליף את זלצר בתפקיד הוא מוטי איווניר, ששימש כמאמן נבחרת הנערים. ראובן עטר מועמד לעמדת מאמן הנבחרת הצעירה.

זלצר בן ה-63 סוגר קדנציה מכובדת מאוד של 13 שנים בשרות נבחרות הנוער של ישראל. בין הישגיו נמצא הקמפיין ההיסטורי של נבחרת הנערים שהונהגה ע"י יוסי בניון, שלומי דהאן ועמוס סאסי. במהלך שנותיו של זלצר בתפקיד נבחרת הנוער שלנו עלתה מהמקום ה-38 באירופה למקום ה-11.