אשדוד שוקלת לא להופיע מול בית"ר

מ.ס אשדוד, שאמורה לפגוש את האלופה ב-5 למאי, מאיימת לא להופיע אם הניצחון הטכני של הרצליה לא יבוטל. לוזון: "כל הקבוצות התחייבו להסכים להחלטת ביה"ד"

סופית: המשחק בין אשדוד לבית"ר ירושלים במחזור הקרוב ייערך ביום שני ה-5 במאי. אשדוד קיבלה היום (ראשון) פקס מההתאחדות לכדורגל בו נאמר לה שבשל גמר הפיינל פור שייערך במדריד ביום ראשון, אולי בהשתתפות מכבי ת"א, המשחק שנדחה יחד עם כל המחזור ייערך ביום שני ב-20:50.

באשדוד ממתינים לדיון בערעור של בית"ר ירושלים שיתקיים ביום שני. אם ההחלטה להעניק ניצחון טכני למכבי הרצליה תישאר בעינה, בקבוצה, ביחד עם שאר קבוצות התחתית, יחליטו כיצד לנהוג. חלק מהאופציות מדברות על העלאת שחקני נוער בלבד למשחק מול בית"ר, החמורה באופציות מדברת על אי הופעה למשחק בכלל, מה שעלול לגרור תגובה חריפה של ההתאחדות שיכולה להוריד את הקבוצות יותר מליגה אחת על פי התקנון.

מדובר גם בצעד שאם יתרחש, יבוא בניגוד לסיכום בין יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, לקבוצות התחתית, לפיו הן מתחייבות לקבל את החלטת בית הדין העליון בתמורה לדחיית המחזור.

בהודעה שהוציאה ההתאחדות ביום חמישי, אחרי שהוחלט על דחיית המחזור, נכתב באתרה: "ההנהלה קיבלה החלטה פה אחד לפיה כל פסיקה שיקבל ביה"ד העליון בנושא ההפסד הטכני, יהיו כל חברי ההנהלה מחויבים לה, מחויבים לכבד אותה, לפעול לפיה, לעמוד מאחוריה ולא לערער עליה או לפעול בכל דרך שהיא כדי לערער על כל החלטה שתתקבל על ידי ביה"ד העליון.

אם המשחק יתקיים כסדרו ביום שני, באשדוד נערכים לשתי אפשרויות. האחת שבית"ר לא תוכל לחגוג אליפות בגלל התוצאות במשחקים של הדולקות אחריה, שייערכו קודם לכן בשבת. השנייה, במידה שבית"ר כן תגיע לחגוג אליפות באשדוד, הקבוצה תצטרך להיערך ל-300 שוטרים ו-130 מאבטחים, אבל הבעיות לא נגמרות כאן.

האצטדיון באשדוד יכול להכיל רק כ-2500 אוהדי בית"ר (ועוד 4000 של אשדוד) כשכבר עכשיו ברור שבמקרה של חגיגות אליפות אוהדי בית"ר יציפו את אזור המגרש מה שיקשה על האבטחה. באשדוד מבהירים שהם לא מתכוונים לוותר על הביתיות ולא יעבירו את המשחק לשום מגרש אחר. כך שגם בהתאחדות יצטרכו למצוא פתרון ולצמצם מראש את מכירת הכרטיסים, מה שלא בטוח ימנע מאוהדי בית"ר להגיע לאצטדיון באשדוד.