יניב קטן בספק לקראת מכבי נתניה

קפטן מכבי חיפה, ששיחק ברבע הגמר הגביע עם מתיחה בשריר הירך האחורי, עלול לא לפתוח. ריימונדאס ז'וטאוטאס, שיחזק את הקבוצה בטורניר הותיקים, ביקר באימון

יניב קטן, שסוחב מתיחה בשריר האחורי, עלול שלא לפתוח מול מכבי נתניה ביום ראשון (שידור ישיר בערוץ 10 ובנענע 10 מיד לאחר החדשות). קטן שיחק עם הפציעה גם ברבע גמר הגביע מול נתניה, ואם לא יפתח קיים סיכוי שישולב מהספסל.

הקבוצה, שתערוך אסיפת וידאו אחרונה לפני המשחק בקיסריה, נהנתה מביקור של ריימונדאס ז'וטאוטאס באימון. הקשר הליטאי, מכוכבי הקבוצה בתחילת העשור ושותף בכיר להעפלת הקבוצה לליגת האלופות, אמור לחזק את הקבוצה בטורניר הותיקים שיערך השבוע בימים ג' ו-ד'.

רוני לוי, שלא תרגל את ההרכב באימון המסכם, צפוי לערוך מספר שינויים בהשוואה למשחק בגביע. עמרי אפק עשוי לחזור לעמדת המגן הימני על חשבונו של אייל משומר. עוד אפשרות היא ששי מימון יפתח בעמדת המגן ואלון חרזי כבלם.

רנאטו צפוי לחזור להרכב, ככל הנראה על חשבונו של ג'ובאני רוסו. לא ברור כרגע אם טמבינקוסי פנטיני יפתח.

הבלם דקל קינן, שחזר לאימונים מלאים, נזהר ועדיין לא יורד לתיקולים, ויגביר את קצב האימונים בשבוע הבא. קינן, גוסטבו בוקולי ורוני גפני לא יהיו בסגל בגלל פציעות.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', עמרי אפק (שי מימון), אלון חרזי, דייגו קרוסה, פטר מסיללה, בירם כיאל, רנה לימה, רנאטו, יניב קטן (ליאור רפאלוב), ליאור רפאלוב (עמרי אפק), טמבינקוסי פנטיני.