"זו לא בושה שבבית אנו רוצים לנצח את בית"ר"

דדי בן דיין ומכבי נתניה כבר מוכנים למשחק מול מוליכת הטבלה, מחר ב-20:50: "הולכת להיות מלחמה על הדשא". ג'ורג' בה הפצוע צפוי לפתוח על הספסל

מכבי נתניה השלימה הבוקר את ההכנות לקראת משחק הליגה הקרוב נגד בית"ר ירושלים, שיערך מחר ב-20:50 באצטדיון הקופסא (שידור ישיר בערוץ 10 ובנענע 10). במועדון מצפים לאצטדיון מלא, במה שהוגדר עד עכשיו על ידי כולם כ"משחק העונה" של הקבוצה.

בקרב החניכים של ראובן עטר הסכמה ברורה, כי זהו המבחן הגדול ביותר שעמד בפניהם עד עתה. באימון הבוקר הציג המאמן לשחקניו את משחקה של בית"ר ירושלים נגד קרית שמונה.

בעקבות הפציעות בקרב שחקני ההתקפה של עטר, הוא צפוי לפתוח עם חלוץ אחד מתוך שלושת החלוצים הקבועים שלו. ג'ורג' בה הפצוע, שלא השתתף אתמול באימון הקבוצה, עדיין לא כשיר במאת האחוזים ולכן ככל הנראה יישאר מחוץ להרכב. גם החלוץ הצעיר, איתי שכטר שמחלים מניתוח, עדיין עובר טיפולים ויחזור לאימונים בעוד כשבועיים. נראה כי דלה ימפולסקי וסבסטיאן רוזנטל יפתחו בהתקפה במקומם. הקשר הצעיר, אלמוג כהן שנפצע השבוע, כשיר למשחק וצפוי לפתוח בהרכב לצידו של תמיר כהן.

המגן השמאלי, דדי בן דיין, התייחס למשחק הקשה שצפוי לקבוצה ואמר ל-ONE: "אסור לשכוח שמדובר בבית"ר ירושלים, אבל האמת שבבית שלנו לא בושה שאנחנו רוצים גם לנצח. אבל אם יהיה תיקו, יהיה תיקו. יש לנו פצועים, אבל גם אם השחקנים יצטרכו לעלות עם זריקות הם יתנו הכל. באימונים יש אווירה טובה, אנחנו מרגישים טוב, בבית שלנו אנחנו תמיד מרגישים טוב מבחינה מקצועית ועם תמיכת הקהל. הולכת להיות פה מלחמה על המגרש ותראו יכולת טובה על הדשא".

גם סטינסלב אנגלוביץ', שעשוי לפתוח בהרכב בעקבות היכולת הדלה שהציג מריוס בונדאה במשחקים האחרונים, אמר ל-ONE: "זה משחק חשוב מאוד עבורנו ועבור כולם. אני חושב שלקבוצה יש מוראל גבוה והרבה כוח. אני מקווה שנצליח".

שחקן נוסף שעשוי לפתוח בקישור האחורי, במקומם של אנגלוביץ' או בונדאה הוא המגן טל מעבי, שמסוגל לשחק גם בעמדות אלו. למרות האיסור הראשון על הכנסת אמצעי עידוד למשחק הקבוצה נגד בית"ר ירושלים, המשטרה הודיעה היום כי תינתן לאוהדי הקבוצה האפשרות להכניס תופים למגרש.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דדי בן דיין, אבי סטרול, לואיס מרין, קלימי סבן, אלמוג כהן, תמיר כהן, סטניסלב אנגלוביץ' (מריוס בונדאה), דלה ימפולסקי, סבסטיאן רוזנטל ואובודה אוקוצ'ה.