מפקד המשטרה בדוחא: אנחנו לא נערכים למלחמה

כ-510 שוטרים ואבטחה, תחת פיקודו של סנ"צ רמי ניימרק, יאבטחו את המפגש בין בני סכנין לבית"ר י-ם הערב ב-20:50. ניימרק: "לא באים ביד קשה". שידור חי בנענע 10

כ-510 שוטרים ואנשי אבטחה יישמרו הערב (ראשון) ב-20:50 על הסדר במשחק הטעון בין בית"ר ירושלים לבני סכנין באצטדיון דוחא, שיאוכלס ב-4500 אוהדים שימלאו כל פינה באצטדיון. מי שאמון על הסדר באצטדיון יהיה מפקדת משטרת משגב, סנ"צ רמי ניימרק, שסיפר ל-ONE על ההכנות של המשטרה ועל סקירת המודיעין שנעשתה לקראת המשחק: "עד כה אנחנו לא מבחינים באיזו מתיחות מיוחדת מלבד יריבות ספורטיבית".

"חשוב להזכיר שאנחנו לא נערכים למלחמה. אנחנו נגד התופעה של להציב שוטרים סמויים. אני מבטיח שאנחנו נהיה איפה שאנחנו צריכים להיות. נשמור על הסדר והמטרה שלנו תהיה שהאוהדים ייכנסו וייצאו בשלום מדוחא".

ניימרק מודע היטב שהתנהלות המשטרה תיבחן בזכוכית מגדלת, לאור מה שקרה בין שתי הקבוצות: "כמובן שאנחנו צריכים ללמוד מלקחי העבר. זה מתחיל משמירת הסדר מחוץ למגרש ומתוכו. נעזור לאירוע הספורטיבי הזה לעבור בצורה מסודרת. חשוב להדגיש שמדובר באירוע ספורטיבי, כמו הרבה אירועי כדורגל שהמשטרה נערכת אליהם".

"האוהדים צריכים להבין שהיום ההתאחדות לכדורגל מטילה עונשים כבדים על בעיות משמעת. אני בטוח שהאוהדים לא יירצו לסבך את הקבוצות שלהם בעונשים מהסוג הזה, דבר שייפגע במעמד של הקבוצה להגיע להישגים".

על השאלה כיצד תנהג המשטרה במקרה של הפרות סדר: "כל מקרה יישפט לגופו. אנחנו לא באים במסר של יד קשה ומעצרים. המטרה שלנו היא להבהיר שאנחנו רוצים סדר, ושהאוהדים ידעו היטב מהם סדרי הביטחון במקום הזה".

אלישע לוי: "רק עם הרכב התקפי נוכל לנצח"

"לבית"ר יש חלק התקפי יוצא מן הכלל שיכול בכל רגע נתון להבקיע שערים בקלות", אמר אלישע לוי ל-ONE, "אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה ואני מקווה מאד שנדע לעצור אותם. נגד בית"ר אנחנו יכולים להתמודד, אם בכלל, בצורה קבוצתית בלבד. לא נשמור אישית כי נצטרך לשמור על 8 שחקנים וזה לא האופי שלנו, והכי חשוב, נשחק התקפי נגדם. אם אתה לא משחק התקפי נגד בית"ר, אין לך שום סיכוי".

לוי המשיך לפרגן ליריבה כשהוסיף: "חוץ מזה שבית"ר קבוצה טובה יש להם הרבה מאוד שחקנים טובים. אני מרגיש שיש תכונה רבה מאד בעיר. כולם באים ומעודדים. נעשה הכל על מנת לשמח את האנשים. צריך לזכור שמדובר במשחק כדורגל ולשם צריך להוביל את זה ולא לשום דבר אחר. נעשה הכל כדי לקחת נקודות גם מהמשחק הזה שהוא חשוב מאוד".

כ-4,500 צופים ימלאו כל פינה באצטדיון דוחא כש-360 שוטרים ו-150 אנשי אבטחה ישמרו על הסדר במגרש. בין הצופים הרבים שיגיעו יהיו גם המאמן הלאומי דרור קשטן ועוזרו משה סיני.

יושב ראש הקבוצה, מאזן גנאים, כינס הבוקר את השחקנים לפני האימון המסכם ואמר להם: "כל המדינה מסתכלת עליכם ויש לכם הזדמנות מצוינת לעבור את בית"ר ירושלים ולהתמקם בצמרת הגבוהה. אני מצפה מכם שתתנו את הכל לטובת האוהדים הרבים שלנו שיגיעו וידחפו אותנו במשחק".

בחוליית החוד יהיה זה אילייה יבוריאן שיחד עם מאור בוזגלו וחאמד גנאים, ינסה לעקוץ את הגנת בית"ר. גבע ברקאי יחליף את יה יה פטי המורחק.

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, ליאוניד קרופניק, גבע ברקאי, באסם גנאיים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, מאור בוזגלו, חאמד גנאים, אילייה יבוריאן.

שידור ישיר בנענע 10

המשחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין ישודר הערב בלעדית בערוץ הכדורגל של נענע 10. במהלך המשחק תוזמנו לבחור את השחקן המצטיין, ובחירתכם תשודר בערוץ 10. השידור יחל ב-20:40.