"לא נבוא להחליף חולצות עם שחקני בית"ר"

בנס ציונה נרגשים לקראת המשחק הראשון. גלזר ירשם בזמן?

התרגשות רבה בסקציה נס ציונה לקראת המשחק הערב (ראשון) בגביע הטוטו נגד בית"ר ירושלים. מדובר במשחק הרשמי הראשון של הכתומים בתור קבוצה מליגת העל, כשחלק גדול מהסגל של עמיר תורג'מן עדיין לא שיחק מול קבוצות בסדר גודל כזה.


הצוות המקצועי וההנהלה הכניסה את השחקנים לפוקוס ואחד מהשחקנים אמר: "לא נבוא כדי להחליף חולצות עם שחקני בית"ר, אנחנו מקצוענים ורוצים להתחבר לקראת פתיחת הליגה. לשחק בטדי זו חוויה, נתרגש כשנעלה על כר הדשא, אבל זה יעבור במהרה".


המנכ"ל, רונן זייגרמן, יפעל הבוקר להגיע להבנות עם הנהלת מכבי חיפה כדי להגיע לסיכום בנוגע לחוזהו של עומרי גלזר. הירוקים משתתפים בשכרו של השוער ולאחר החתימה הרשמית, שאמורה להיות היום, בקבוצה יעשו מאמצים כדי להעבירו בבקרה. אם הוא לא יעבור, מתן זלמנוביץ' יפתח בין הקורות.


לפי האימון המסכם, תורג'מן צפוי להסיט את המגן, רומריק אטו למרכז ההגנה שם ישתף פעולה עם איתי עוזרי. אחד מתגליות העונה שעברה בלאומית, בן סיטלקול יפתח בעמדת המגן הימני.


הרכש ממכבי חיפה, אופיר מזרחי יפתח בימין, כאשר ניר שרון יוצב באגף השני ובחוד הנבחן, עדן שרם שירשם למשחק. רז שטיין שהחלים מפציעה צפוי להשתלב במחצית השנייה בעוד הנבחן ממכבי חיפה, סאקו טורה נמצא בספק גדול להתמודדות בשל פציעה.


הרכב משוער: עומרי גלזר (מתן זלמנוביץ'); בן סיטלקול, רומריק אטו, איתי עוזרי, רז נחמיאס; סביין לילאיי, בני נתן, אילון ירושלמי; אופיר מזרחי, ניר שרון, עדן שרם.