ברעננה אופטימיים: "יכולים להפתיע העונה"

קורצקי שוקל צירוף מגן שמאלי נוסף ומרוצה מהמצבים הנייחים

הפועל רעננה פתחה ברגל ימין את עונת 2019/20 עם ניצחון 2:1 מתוק על הפועל תל אביב בגביע הטוטו. במועדון החמיאו לשחקן הרכש הגנאי, דיויין נאה, שמשתלב היטב בקבוצה בפן המקצועי והחברתי, וכן גם שיבחו את הכובשים עידו לוי וקייס גאנם, שהצליחו לנצל את ההזדמנויות אליהן הגיעו וסידרו שלוש נקודות.


מנחם קורצקי החמיא לשחקניו על האופי שהפגינו לאורך המשחק והיה מרוצה במיוחד מהשער דקה לתוספת הזמן, שנכבש על ידי עידו לוי. הוא עשה זאת ממצב נייח, נושא בו התקשתה רעננה בעונה החולפת והושם עליו דגש מיוחד בהכנות לעונה הנוכחית.


לצד המחמאות, בצוות המקצועי שומרים על ריאליות ומבינים שלפניהם עוד דרך ארוכה, בעיקר בפן ההתקפי. "הניצחון אתמול הוא לא תוצאה של כדורגל טוב, אלא בשל טעויות רבות של הפועל תל אביב", הסבירו. "זאת רק ההתחלה. יש לקבוצה הזאת מה להציע והיא יכולה להיות הפתעה".


בתוך כך, ברעננה מביעים שביעות רצון מהסגל המתגבש ועושה רושם הרכש לעונה הושלם. יחד עם זאת, במועדון שוקלים צירוף של מגן שמאלי נוסף, בשל העובדה שירדן כהן הוא המגן השמאלי הטבעי היחיד בסגל. כמו כן, בהנהלת המועדון לא שוללים צירוף של "מציאות" נוספות לקראת תום חלון ההעברות.