היקה: "אני צריך לחזור לנבחרת אלבניה"

קשר נתניה שלח מסר. מחמאות לגולובארט: "יותר טוב ממארין"

אחרי שהובסה על ידי הפועל חיפה 5:0 בפתיחת העונה שעברה, מכבי נתניה ניצחה אותה אתמול (שבת) במחזור הראשון של גביע הטוטו. מתוך תשעת שחקני רכש, חמישה פתחו בהרכב ושניים נוספים נכנסו כמחליפים כשהמאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה היו מרוצים ממשחק הלחץ, מהנעת הכדור ומההגעה להזדמנויות.


כובש השער הראשון, יחמיר היקה, שהוריד לא מעט ממשקלו ביחס לעונה שעברה, העביר מסר בסיום: "אני צריך לחזור לנבחרת אלבניה". רז כרמי הרשים בשער ומעל כולם היה רומן גולובארט, אותו שיבחו בנתניה. "בלם כזה לא היה בארץ הרבה שנים, הוא יותר טוב מלואיס מארין", אמר גורם בקבוצה, "זה רק יילך וייראה טוב יותר".


למרות האופטימיות, בסיום המשחק הקפטן אלמוג כהן לא רצה לצאת בהצהרות והעדיף לדבר על טעויות שנעשו. בניגוד לעונה שעברה, נתניה פתחה במערך שונה ולא יהלום או 4:4:2. על פי ההערכות, הקבוצה תפתח את העונה עם שלישיית קישור כשרועי קהת שבלט אתמול, יהיה השחקן שמתחת לחלוץ. בקבוצה חוששים שטעות במשחק הלחץ תוביל להתקפות מתפרצות של היריבה.


לקראת המשחק הקרוב ביום רביעי בגביע הטוטו מול הפועל ק"ש בחוץ, ימשיכו דראפיץ' וברדה פחות או יותר עם אותו הרכב שפתח כדי להמשיך ולתרגל את שיתוף הפעולה בין השחקנים. דני עמוס ינסה להגביר את האימונים במהלך השבוע כשהכוונה היא לאפשר לו להחלים לחולטין מהכאבים מהם הוא סובל בברכו.