אלמוג כהן: "הייתה אווירה מטורפת"

קשר נתניה אחרי הפועל חיפה. סילבס: "הסגל עוד יתחזק"

מכבי נתניה פתחה את העונה ברגל ימין. היהלומים של דראפיץ' וברדה ניצחו הערב (שבת) 0:2 את הפועל חיפה, במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. יחמיר היקה האלבני וגיא מלמד, שעלה כמחליף, היו חתומים על "וי" ראשון העונה.


אלמוג כהן, שערך בכורה מחודשת במדי היהלומים ושיחק 67 דקות הערב, נשמע נרגש במיוחד: "כיף להיות בבית, אני מרגיש מצוין. התמיכה של הקהל מטורפת ומגיע להם שאפו גדול. יש קבוצה מאוד חזקה השנה, וגם עם העייפות ראיתם שהצלחנו להפגין יכולת טובה. זה כיף עבורי לקבל אחריות, גדלתי פה ואני נהנה לשחק במועדון שהוא כמו משפחה עבורי".


שי ברדה היה זה שדיבר היום בשם הנתנייתים, ואמר בסיום: "זו עדיין תחילת עונה ויש לנו הרבה מה לשפר, אבל יש לנו עוד חודש, וגם היום ראינו כדורגל טוב לפרקים". ברדה התייחס גם לעובדה כי פתחו הערב במערך שונה: "אנחנו מאוד רוצים לנסות מערכים אחרים, ולגוון. החוכמה שלנו תהיה להחליף מערכים גם תוך כדי משחק". בנוסף, המאמן התייחס גם לשער שכבש גיא מלמד: "אני מאושר בשבילו. זה היה חשוב לו במיוחד לאחר הפציעה שעבר".


מאמן נתניה התייחס גם לשחקני הרכש החדשים, אלמוג כהן ורועי קהת: "הם מתאקלמים והיו בסדר גמור. במהלך המשחק היו גם כמה טעויות, אבל זה טבעי. תהיה לנו קבוצה טובה השנה", סיכם, "הסגל סגור, אבל נחליט סופית אחרי גביע הטוטו".

מנגד, מאמן המפסידה חיים סילבס היה רגוע: "עמדנו טוב על המגרש, במיוחד בחצי השני. אמנם מצמצנו ראשונים, וקיבלנו גול שאסור לקבל במתפרצת, אבל אני לא מודאג. לסגל הזה יצטרפו עוד 4 שחקנים, ונהיה חזקים מאוד. אתם תראו הפועל חיפה אחרת במהלך העונה".

בהמשך, סילבס התייחס גם לשחקן שלו, מהרן לאלה, שערך בכורה מחודשת במדים האדומים: "הוא שחקן מהשורה הראשונה, והוא לא צריך את המחמאות שלי. אף אחד לא הביא אותו בגלל הסיפור שהיה, אלא כי הוא מספיק טוב". באשר לשאלה האם חסר סילבס את גבריאל תמאש, ענה בפשטות: "אף שחקן לא חסר לי".