בדקה ה-89: הפועל הפסידה 2:1 לרעננה. צפו

עידו לוי כבש שער ניצחון. גאנם הבקיע אחרי טעות של ג'ראפי

מאור בוזגלו, עומרי אלטמן, יואב ג'ראפי, דני גרופר, אור אינברום, ניסו אביטן. הקיץ של הפועל תל אביב היה מבין המהפכניים בליגה הבכירה בישראל, אך זה לא הספיק בשביל לפתוח את עונת 2019/20 ברגל ימין. האדומים הפסידו היום (שבת) 2:1 להפועל רעננה במחזור הראשון של שלב הבתים בגביע הטוטו. זה גם היה משחק הבכורה של המאמן החדש על הקווים, וקבוצתו הציגה כדורגל די חלש.


לפני כשבוע שתי הקבוצות נפגשו למשחק הכנה במחנה האימונים של המועדונים ונפרדו ב-0:0 משמים. הערב זה היה נדמה כהתמודדות זהה מבחינת היכולת, שכן עד הדקה ה-49 לא נרשמו איומים מסוכנים למסגרת, ורק בדקה ה-72 זכו 5,200 האוהדים שהגיעו לאצטדיון המושבה לראות שער ראשון.


אולם, לאכזבת מרבית האוהדים, שכמובן היו של הקבוצה המארחת הפועל תל אביב, השער הראשון שנכבש היה לטובת רעננה. טעות קשה מאד של יואב ג'ראפי, שוער הרכש שרשם גם הוא הופעת בכורה במשחק רשמי, הובילה לגול של קייס גאנם. החלוץ ניצל את איבוד הכדור, שלח רגל ודחק את הכדור לרשת.


שחקני הפועל ת"א קיוו להפוך את התוצאה, וצעד אחד לקראת הקאמבק הושלם כשרועי זיקרי המחליף סיים התקפה מרשימה עם שער בדקה ה-84. זה כנראה היה המהלך היפה היחיד במשחק של הקבוצה של אביטן, שברוב שלבי המשחק הציגה כדורגל מנומנם. בסופו של דבר, בדקה ה-89 האורחת סגרה עניין עם נגיחה של עידו לוי אחרי כדור קרן. 1:2 לרעננה.