"לה פמיליה" הודיעה כי תנתק קשר עם ההנהלה

הארגון: "לא נתפקד תחת איומים". בכורה למוחמד בהרכב בית"ר

(בוידאו: צפו בביצועיו של פרנסיס קיירמה)

רגע לפני משחק הבכורה,"לה פמיליה" לוקחת צעד אחורה: בהודעה שפרסם ארגון האוהדים בעמוד הפייסבוק שלו הערב (שבת), הודיע הארגון כי ינתק כל שיתוף פעולה עם ההנהלה, בראשותו של משה חוגג. "ארגון אוהדים עושה את מהלכיו מאהבת הקבוצה ומטירוף אליה. הוא לא יכול לתפקד כל עוד בעלי תפקידים במועדון ובעלי אינטרסים דוחפים את ידם לתוך הארגון".


הארגון ממשיך ושולח אצבע מאשימה לעבר הבעלים, כשטען ל"איומים משונים, הצעות כספיות לשינוי ורדיפה על חומר שאספו על אנשים מסוימים. כשכסף, אינטרסים, איומים והפחדות נכנסו לארגון וזה מה שמניע אותו, הוא כבר לא ארגון אוהדים", כך נכתב בפוסט שפרסמו ברשתות החברתיות.


"כולנו היינו יחד ונישאר יחד. האהבה לבית"ר ירושלים היא מה שמחברת ומה שמניעה אותנו, לא כסף ואיומים, לא נשמש כבובות ביציע ומחוצה לו, כשמעלינו מרחפים דברים אחרים שכביכול מניעים אותנו ואת פעילותנו", כך הסתכם הפוסט שנכתב לפני דקות אחדות. מבית"ר ירושלים נמסר: "קראנו".

כפי שפורסם לראשונה באתר ערוץ הספורט, הקשר הגנאי פרנסיס קיירמה (22) עבר בדיקות רפואיות בבית"ר ירושלים ועומד בפני חתימה בבירה. החתימה הרשמית מתעכבת מכיוון שהמועדון טרם מצא קבוצה שתשאילו, לאחר שהוצע למספר קבוצות ובינהן סקציה נס ציונה. בבית"ר מתכוונים להחתימו על חוזה ארוך טווח בכדי להשתמש בשירותיו בעתיד.


כרגע מכסת הזרים של בית"ר מלאה עם אנטואן קונטה, אפונסו טיירה, עלי מוחמד, ז'אורז'יניו, פרדי פלומן ולוי גארסיה. בבירה מעוניינים למצוא קבוצות לטיירה וז'אורז'יניו, אך כרגע ללא הצלחה.

בתוך כך, בית"ר תפגוש מחר (ראשון) את העולה החדשה נס ציונה עם פתיחת גביע הטוטו. רוני לוי מגיע למשחק עם סגל כמעט מלא, אך טל בן חיים ועידן ורד לא יהיו בסגל. אנטואן קונטה נמצא בספק גדול להתמודדות.


אופיר קריאף צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצדו של אור זהבי. המגנים שי קונסטנטין ומקסים גרצ'קין ירשמו הופעות בכורה רשמיות, כמו גם עלי מוחמד שצפוי לעלות ב-11. ההצהרה המשותפת של משה חוגג ונציג ה"לה פמיליה" נותנת אופטימיות גדולה כי הבכורה של מוחמד תעבור בשלום. "נעשו כל הפעולות כדי שעלי מוחמד ירגיש בטדי כמו בבית", ציינו בקבוצה.


החלק הקדמי צפוי לכלול את מיכאל אוחנה, פרדי פלומן ושלומי אזולאי. לוי גארסיה צפוי להתחיל על הספסל. מעל 10 אלף אוהדים צפויים להגיע.


הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אופיר קריאף, אור זהבי, מקסים גרצ'קין, עלי מוחמד, דן איינבינדר, גדי קינדה, מיכאל אוחנה, פרדי פלומיין ושלומי אזולאי.