כץ דורש מתמאש תשלום בגובה 50 אלף יורו

בעלי הפועל חיפה לא מתכוון לשחרר את הבלם ללא פיצוי

הפועל חיפה תערוך הערב (שבת) את משחקה הרשמי הראשון לעונת 2019/20 כשתפגוש את מכבי נתניה בגביע הטוטו. ברקע, סאגת גבריאל תמאש מסרבת להסתיים. הבלם שוהה כעת ברומניה ולא מתאמן עם הקבוצה.


יואב כץ שוחח בימים האחרונים עם הבלם והבהיר לו כי ישחרר אותו תמורת 50 אלף יורו. הרומני מעוניין לעזוב ללא פיצוי, אך הבעלים הציב אולטימטום כי אם לא ישלם יצטרך לשוב לאימונים ולעמוד בחוזה שלו. לפני החזרה לישראל, התבקש תמאש לשוחח עם חיים סילבס, שצריך לאשר את המהלך שכן אי התייצבותו של הבלם לאימוני יום ראשון לא התקבל בסבר פנים יפות ע"י המאמן.


בחזרה למשחק הערב - מלבד תמאש גם אלמוג בוזגלו לא יעמוד לרשותו של סילבס, שכן הקיצוני לא עבר בבקרה מסיבות טכניות. לעומת זאת יסמין בוריץ', בן והבה, אלי בלילתי וקווין טאפוקו יערכו הופעות בכורה במשחק רשמי עבור המועדון.


מהראן לאלה, שחתם על חוזה ביום חמישי, יהיה בסגל. עדן בן בסט תורגל ב-11 ויערוך הופעת בכורה מחודשת במדי הפועל חיפה לאחר עונה אחת בהפועל באר שבע.


הרכב משוער: יסמין בוריץ'; דור מלול, בן והבה, ניסו קפילוטו, אלי בלילתי; קווין טאפוקו, גל אראל, לירן סרדל (גיא חדידה); גילי ורמוט, נס זמיר ועדן בן בסט.