סילבס: "סאגת תמאש העיבה על ההכנות שלנו"

מאמן הפועל חיפה הודה: "היה קשה לי לעכל את המקרה הזה"

כשהיא עדיין לא יודעת איך סאגת גבריאל תמאש תסתיים, הפועל חיפה חזרה ברביעי ממחנה האימון ברומניה ומסתכלת לעבר העונה החדשה. "היה לנו מחנה אימונים חיובי עם תנאים טובים, נשמנו והרחנו אחד את השני מקרוב, כשאתה קרוב אתה מתחיל להיחשף לדברים הטובים והפחות טובים, זה הכח של המילה קבוצה", סיכם חיים סילבס והודה: "הנושא של תמאש העיב על האווירה וההכנות המקצועיות, אבל ידענו להתמודד עם זה כמו שצריך ואנחנו אחרי זה".


"תמאש הוא סופר טאלנט, כשהוא במגרש אי אפשר לא לאהוב אותו, הוא דומיננטי מאוד", המשיך סילבס בנוגע לבלם. "זה לא סוד שבניתי עליו משמעותית את הרעיונות המקצועיים שלנו, מצד שני הייתה תקווה שדברים יקרו בצורה חלקה הפעם. במחנה האימונים חתמנו על חוזה חדש מול יואב כץ והייתי נוכח. הייתה אווירה טובה והייתי מאוד מעודד, נשיקות וחיבוקים ואז הגיע המקרה שקרה שבעיניי הוא מוזר וקשה לי לעיכול, לצערי הרב חשבתי שזה יהיה קצת שונה. ממה שקראתי עוד לפני שהגעתי לפה הוא כנראה ימשיך, העברתי את דעתי ליואב בעניין וגם לגבי ואני מקווה מאוד שכמה שיותר מהר נקבל החלטה טובה למועדון ונמשיך הלאה".


"חושב שנראה מהפועל חיפה קבוצה שהמילה קבוצה בה הוא ערך עליון. הרוח שלה והתעצומות שלה כקבוצה יצטרכו להיות על פני השטח בתנאים פחות טובים ואם נצליח לעמוד בזה אז גם נבליט תכונות ואיכויות של שחקנים בודדים. אני מניח שכל מאמן והשאיפות שלו רוצה את זה בתחילת העונה ונוכל להשלים את הסגל בשביל זה מאמין שזה מה שיקרה", הביט סילבס לעבר העונה החדשה וסיפר: "אנחנו מדברים על עוד 2-3 שחקנים שצריכים להצטרף ומקווה שנשלים את זה בקרוב".


בשבת, הפועל חיפה תפתח עונה מול נתניה בגביע הטוטו. "זה מבחן רשמי ראשון ונגיע אליו הכי טוב שאפשר, כמובן שלקראת הליגה נשלים את הסגל ונדע איפה עומד העניין של תמאש, אני מניח שנשתמש גם בגביע הטוטו לעשות עוד צעד ועוד צעד כדי להגיע מוכנים לליגה", אמר סילבס וסגר עם מחמאות ללאלה: "הוא הפתעה. אני שם פוסטר שלו בחדר".