מסתמן: חזיזה בהרכב חיפה מול שטרסבורג

בלבול ימשיך עם שלושה בלמים, שועה ועוואד ישחקו יחד בחוד

אחרי התלבטות ארוכה, עושה רושם שמרקו בלבול החליט: המאמן צפוי לתת אמון בדולב חזיזה, הערב (חמישי) מול שטרסבורג, על חשבונו של מקסים פלקושצ'נקו. באימון המסכם, בלבול המשיך עם מערך שלושת הבלמים, וככל הנראה יעדיף שוב לפתוח עם רז מאיר, שרגל ימין היא הדומיננטית אצלו, בעמדת המגן השמאלי, ולא לתת את הקרדיט לאיקוום אוטין או סאן מנחם. "משהו מאוד מוזר בנושא הזה", אמרו בחיפה. "יש הרבה גורמים במועדון שלא אוהבים שמגן שמאלי לא משחק עם רגל שמאל חזקה".

רק בצהרי היום, יודיע המאמן באופן סופי מי ה-18 שיהיו זמינים לו במשחק הערב, כשכל שחקני הסגל, ללא ייצאו מן הכלל, טסו עם הקבוצה לצרפת. ירדן שועה ומוחמד עוואד (שבלט בצמד המשחקים מול מורה) צפויים לפתוח בחוד, אך כשחיפה תתגונן, אחד מהם יירד יותר אחורה לעזרת הקישור. "למרות המערך, לא נבוא לשחק רק על הכבוד", אמרו במועדון. באסיפה הדגיש בלבול את העירנות בהגנה ושם דגש נוסף על היציאה להתקפות מתפרצות.


נשיא המועדון, יעקב שחר, שהגיע לצרפת כדי לצפות בשחקניו, הבטיח להביא רכש נוסף ויעשה זאת בקרוב, ברגע שיימצאו השחקנים המתאימים. בינתיים, מקווים לחזור עם תוצאה טובה מצרפת, כשהמטרה המוצהרת היא לא לספוג שער.

ע"פ ההערכות, כ-500 אוהדים ירוקים יגיעו לאצטדיון סטאד דה לה מינאו, כדי ללוות את הקבוצה. חלק מהאוהדים נחת כבר אתמול, והיתר יגיעו בטיסות מגרמניה היום. המשטרה הצרפתית ביקשה להעביר מסר, דרך המועדון, הקורא לאוהדי הקבוצה לשמור על איפוק, במגרש ומחוצה לו. היערכות המשטרה המקומית תהיה מוגברת, לא רק סביב האוהדים אלא גם סביב הקבוצה, ומסביב למלון בו המועדון שוכן.


הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, רמי גרשון, עאיד חבשי, רז מאיר, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, ירדן שועה, מוחמד עוואד.