רשמית: מהראן לאלה חזר להפועל חיפה

החלוץ שהושעה ולא שיחק במשך שנתיים, חתם לעונה אחת

הוא חוזר. מהראן לאלה חתם היום (חמישי) לשנה בהפועל חיפה ויצטרף לקדנציה שלישית במדי המועדון. החלוץ בן ה-37 שנעדר שנתיים מהמגרשים בעקבות שימוש בחומרים אסורים, הרשים באימונים את המאמן חיים סילבס שהחליט לצרפו.


לאלה שכבש 41 שערים במדי מועדון נעוריו, אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור להפועל חיפה, שהיא הבית השני שלי ולאורך כל התקופה שמרתי על קשר עם אנשי המועדון והחברים שלי. אני בראש ובראשונה רוצה להודות לבעלים יואב כץ שהאמין בי וחיזק אותי בימים הלא קלים שעברתי, ונתן את הרוח הגבית לחזרה למועדון. תודה למאמן חיים סילבס ולצוות המקצועי על האמון בי והביטחון שהם נותנים לי. אני מחכה כבר לחזור למגרשים ולפגוש את האוהדים ששלחו לי הודעות אהבה ותמיכה, ואני רוצה להחזיר להם בגדול על כל האהבה הזאת".


הבעלים יואב כץ אמר: "אני שמח שמהראן חזר הביתה, במיוחד אחרי התקופה הלא פשוטה שעברה עליו. מהראן הוא בשר מבשרה של הפועל חיפה והוא יעזור לנו רבות בעונה הקרובה".


במהלך השנתיים לאלא התאמן ועבד קשה כדי לשמור על כושר. הוא יצר קשר עם יואב כץ כדי שזה יאפשר לו לשוב ולהתאמן, כץ לא פסל זאת. סילבס הבהיר לכץ כי אם לאלה לא ירשים הוא לא יוחתם. לבסוף לאלא היה הפתעת טרום העונה והרשית בצרורות במחנה האימון. לאלה מצטרף לחוליית התקפה הכוללת את עדן בן בסט, אלמוג בוזגלו, עידן שמש ונס זמיר. כעת במועדון ממתינים להגעתו לארץ של החלוץ אמרי וולשמן שצפוי לנחות בשבוע הבא.