רייכרט יתבע את זולטה: מקבל יחס של מנודה

הקשר לא בתכניות של הבלגים וטוען להרעת תנאים באימונים

פרסום ראשון. לאחר עונה מטלטלת ורוויית אקשן, בה היה חלק משמעותי במסע ההישרדות של מ.ס אשדוד בליגה, בן רייכרט חזר לבלגיה לחפש קצת שקט בזולטה וארחם אלייה השתייך בשנתיים האחרונות. השחקן אומנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת במועדון הבלגי, אבל שם פחות שמחו לקבל את פניו ולפני מקורביו הוא מקבל יחס של מנודה.


רייכרט חתם ביוני 2017 על חוזה לשלוש שנים במועדון האירופי, אך לא הצליח להשתלב בו מקצועית. לאחר שיחות עם ההנהלה, הוא התפשר ולאחר חצי עונה חזר לארץ בהשאלה להפועל עכו. גם בעונת 2018/19 לא מצא הקשר מקום בבלגיה והתפשר פעם נוספת והושאל למ.ס אשדוד.


כיום הקשר בן ה-25 חזר לעונתו האחרונה בזולטה וארחם בה הוא צפוי להשתכר כ-220 אלף יורו. במועדון שלא רואים אותו כחלק מהתכנית המקצועית החלו להפעיל לחץ במטרה שיוותר על חוזהו. ממלון בלי מזגן ועד איומים על כך שלא יחדשו את הוויזה שלו במדינה, במועדון מטילים סנקציות ודורשים שיוותר על חוזהו בתמורה לפיצוי קטן.


השחקן, שוויתר בשתי העונות החולפות על הסכומים הגדולים ולטענת מקורביו הפסיד למעלה ממיליון וחצי שקלים בעונה החולפת, לא מוכן להתפשר הפעם. רייכרט דורש מזולטה וארחם שישלמו על פי החוזה את מלוא שכרו, או סכום משמעותי כפיצוי. במידה והם לא מוכנים לעמוד בפיצוי הכספי, מבקש הקשר להמשיך במועדון ושיתנהלו מולו כשחקן מהסגל המקבל את כל התנאים.


בכל מקרה, רייכרט מתכנן להגיש תביעה כנגד זולטה וארחם בשבוע הבא ומקווה להגיע לסיכום לפני תום חלון ההעברות במטרה למצוא לו קבוצה חדשה בישראל. בינתיים מ.ס אשדוד ממשיכה לחזר אחריו והצעות נוספות הגיעו גם מהפועל תל אביב והפועל רעננה.