אבוקסיס: "זה ברור שאנחנו לא מוכנים"

מאמן בני יהודה ישמור על שיטת 3 הבלמים באלוף האלופים

בני יהודה תפתח מחר (שבת) את עונת 2019/20 במשחק אלוף האלופים נגד מכבי ת"א באצטדיון המושבה. כהרגלה המתגבש, גם הפעם תשנה הקבוצה של יוסי אבוקסיס את פניה לחלוטין. ארבעה שחקני הרכב בלבד נותרו מהעונה שעברה, וגם הקיץ הרכש נותר צנוע, כשמתוך תשעה שחקנים חדשים, שבעה ללא ניסיון כלל בליגת העל.


למרות המפגש עם האלופה המכהנת, בשכונת התקווה לא מתרגשים וגם לא מקדישים למשחק משמעות רבה. הבוקר (שישי) נערך האימון המסכם ויוסי אבוקסיס שוחח עם שחקניו בכנות: "זה ברור שאנחנו לא מוכנים. זה משחק הכנה והוא לא משקף כלום. ההכנות האמיתיות יחלו כשנצא למחנה האימונים".


ברמה המקצועית המאמן ביקש מחניכיו לשחק צפוף. הוא ישמור על שיטת שלושת הבלמים עם דן מורי, פז בן ארי ודניאל פלשר במרכז ההגנה. אבישי כהן ואורי צעדון ישחקו כמגנים והתבקשו לעלות למשימות התקפיות, כאשר בחוליית הקישור ישחקו איתן וולבלום, איסמעילה סורו ועמית זנטי ואת ההתקפה יובילו דור ג'אן ודור כוכב. מוחמד גדיר, שסובל מכאבים בגבו, ימתין על הספסל וייתכן ויעלה כמחליף.


הרכב משוער: אמיליוס זובאס; אבישי כהן, דן מורי, דניאל פלשר, פז בן ארי, אורי צעדון; איסמעילה סורו, איתן וולבלום, עמית זנטי; דור כוכב ודור ג'אן.