קוקו ימריא בנפרד למחנה האימונים של כפ"ס

החלוץ נתקל בקשיים בירוקרטים. הקבוצה תצא לפולין ביום ב'

ההכנות לליגת העל מעלות הילוך אצל העולה החדשה: הפועל כפר סבא תצא מחר (שני) למחנה אימונים בפולין בו תשהה עד ה-23 בחודש. המאמן אופיר חיים שבונה את הסגל הראשון שלו בליגה הבכירה ינסה לחבר בין חניכיו מהעונה החולפת בלאומית, לשבעת שחקני הרכש החדשים בקבוצה.


מי שהצטרף ברגע האחרון למחנה האימונים, הוא החלוץ הניגרי בנג'מין קוקו. השחקן הבולט בקבוצה התמודד עם בעיות בירוקרטיות באשר לחידוש הדרכון והויזה שלו ולכן טס חזרה למולדתו על מנת להסדיר את הנושא. עם זאת, במועדון שמחו לבשר כי החלוץ הצליח להצטרף למחנה בפולין ויטוס בנפרד אחרי שהסדיר את העניינים בדקה ה-90.


בתוך כך, שחקן אחר שהגיע היום למועדון והחל להיבחן הוא הקשר ההתקפי, אריאל הדר, מהפועל רמת גן. הדר בן ה-22 גדל בהפועל רעננה, שיחק בהפועל קטמון מהלאומית בשלוש העונות האחרונות ובינואר האחרון עבר השחקן להפועל רמת גן. בעונה החולפת כבש שלושה שערים.

נכון לרגע זה, עושה רושם שהכיוון לגבי הקשר הצעיר חיובי והוא צפוי להמריא עם הקבוצה אל מחנה האימונים בפולין, שם אם יצליח להרשים, יחתום ויצטרף למועדון. מנגד, איברהים מורו, שעשה רושם חיובי על הצוות המקצועי ואף היה קרוב לסיכום בקבוצה, שוחרר הערב ועזב את הארץ.