אופיר חיים: "אני מתרגש, זה אתגר גדול"

כפ"ס פתחה עונה. ישראלי: "פלייאוף עליון זאת המטרה"

עדיין בסגל ראשוני במיוחד וללא אצטדיון, הפועל כפר סבא פתחה את עונת 2019/20 בטקס הרמת כוסית בלשכתו של ראש העיר, רפי סער, ובאימון בכורה פתוח לקהל.


מלבד בעלי הקבוצה, יצחק שום ובנו עידן, עשרות אוהדים הגיעו לצפות בקבוצה המתגבשת. "אני מאוד מתרגש" הודה אופיר חיים, "זאת עונה חדשה והפעם הראשונה שאני בונה קבוצה בליגת העל וזה אתגר גדול בשבילי. הסגל אומנם רחוק מלהיות סופי, אבל אנחנו בתחילת הדרך ואני מאמין שנהיה קבוצה טובה".


חיים, שהגיע בשלהי העונה החולפת לירוקים מהשרון ועלה איתם לליגת העל, סיפר על אופי הקבוצה אותה הוא מקווה לבנות: "אבנה את הסגל על שחקנים רעבים ולא על שמות. אני רוצה שחקנים רעבים שירוצו בלי סוף וישחקו כאילו זה המשחק האחרון שלהם".


המאמן עדיין לא ביצע רכש משמעותי לקבוצה וצפוי להחתים עוד שלושה זרים שיצטרפו לבנג'מין קוקו וסודיק אטנדה, שחתם אמש. חיים סיפר על התוכניות להמשך הקיץ: "אני מתכנן לצרף בין ארבעה לחמישה שחקנים נוספים. אני מחפש שחקני התקפה וקישור אחורי ואצרף כל שחקן טוב שאוכל לצרף".


בינתיים, עדיין קיימים סימני שאלה בכל הקשור לאצטדיון הביתי. לויטה, הזקוק לשיפוץ מאסיבי והתאמה לליגת העל, לא יהיה מוכן בזמן. נכון לרגע זה, נראה שהקבוצה תארח את משחקיה באצטדיון המושבה, דבר שעלול לפגוע בעיקר בתמיכת האוהדים ויוסיף עלות נוספת לתקציב של כמעט מיליון שקלים לעונה.


איתמר ישראלי, השוער הראשון של הקבוצה סיפר: "זה לוקח לנו את היתרון הביתי, יש לנו אצטדיון, מה שלא לכל הקבוצות יש, ואני מקווה שזה יסתדר".  בפן האישי סיפר ישראלי: "קיבלתי הזדמנות גדולה להיות השוער הראשון של הקבוצה בליגת העל, ועכשיו החובה עליי להוכיח. פלייאוף עליון זאת מטרה שאני באופן אישי מציב לעצמי, ואני מאמין שככה גם חושב הצוות שלי".