פרסום ראשון: דן מורי סיכם בבני יהודה

הבלם יחתום על חוזה לשנתיים. צפו בזהובים פותחים את 19/20

היא שינתה את פניה מן הקצה אל הקצה ואיבדה מספר שחקני מפתח והערב (שלישי) בני יהודה פתחה את 2019/20 ללא יותר מדי סיבות לאופטימיות, כשעדיין לא נעשה רכש מספק. אוהדי הזהובים לא הסתירו את אכזבתם והגיעו למחות נגד הבעלים ברק אברמוב באימון הראשון של העונה. בינתיים, דן מורי סיכם במועדון לשנתיים הקרובות, ומחר יחתום על החוזה, בו יהיו לו סעיפי יציאה לכל אחת מהעונות.


למרות הדאגה בנוגע לרכש, בבני יהודה משדרים ביטחון ובמסיבת העיתונאים הראשונה לעונה, המאמן יוסי אבוקסיס נשמע רגוע: "אני חושב שבכל פעם שמתחילים עונה יש התרגשות ומצפים לעונה טובה. סיימנו עונה מצוינת בליגה ובגביע, כמובן שיש מטרות חדשות והתרגשות. בתקופה הזאת אנחנו לא בסגל מלא ואנחנו לא יכולים להילחם עם הקבוצות הגדולות על השחקנים. נחכה ונראה".


כמו כן, אבוקסיס הביע אמון בקאדר הצעירים שעומד לרשותו והזכיר שגם בעונה הקודמת נשמעו אותן טענות: "שחקנים באו והתגלו בעונה שעברה, כמו בכל שנה מי שיהיה בבני יהודה יצטרך להוכיח את עצמו. אי אפשר להילחם על סכומים, נצרף שחקנים טובים. אנחנו מחפשים שחקנים רעבים וטירוף, זה הסוד שלנו בשנתיים האחרונות".


"אנחנו במשא ומתן עם כמה שחקנים ואנחנו עושים את זה בשקט", הבטיח אבוקסיס. "זה שזה בשקט מוכיח שאנחנו עושים עבודה טובה. יש שחקנים טובים וגדולים שאנחנו רוצים ועובדים על לצרף אותם. אבל נדאג שהסכומים יהיו הגיוניים".


לאחר מכן גם הקפטן איציק עזוז דיבר: "שוחררו שחקנים חשובים, מקווים שיבואו אחרים, יתפסו את מקומם ויעשו פריצה. אנחנו באים באנרגיות חדשות ועם רעב. חושב שיש פה צוות מקצועי והנהלה שיביאו שחקנים במידת הצורך. אין לי מה לחשוש, בכדורגל אין מקום לחששות. שחקנים עזבו? אני יכול להבין, שחקנים רוצים להתקדם מקצועית וכלכלית. אני מאחל להם את כל ההצלחה שבעולם. בשנה שעברה היו מודאגים ושאלו מי השחקנים האלה. הם צעירים. אבל ראינו איך נגמרה העונה, מקווים לשחזר את זה".