גאנם זומן לסגל הרחב, הרמן חתם ברעננה

שחקן הנוער ימשיך. קופר על החלוץ: "שאפו לקברניטי הנבחרת"

גאווה בהפועל רעננה. החלוץ הצעיר, קייס גאנם, שהצטרף בקיץ החולף מעירוני רמת השרון, זומן לסגל המורחב של נבחרת ישראל ע"י אנדי הרצוג ויחליף את אחד החלוצים במקרה של פציעה או מחלה.


גאנם בן ה-19, שכבש עבור הקבוצה של מנחם קורצקי שמונה שערים העונה ב-31 הופעות, הוא היחיד מלבד איתן טיבי שנבחר על ידי אנדי הרצוג להצטרף לנבחרת ישראל במקרה הצורך. בינתיים, על השחקן נאסר לצאת לחופשה עד היציאה למחנה ב-30.5. כמו כן, הקבוצה החתימה את בוגר קבוצת הנוער של המועדון, המגן הימני רועי הרמן, לחמש השנים הקרובות.


גיל קופר, מנכ"ל המועדון אמר: "הפועל רעננה מאמינה בנבחרת ישראל ויודעת שהיא פועלת ממניעים ענייניים. ההזמנה של גאנם, אמנם רק לסגל המורחב,  מוכיחה שזה ממש לא משנה באיזו קבוצה השחקן משחק, אם הוא טוב הוא יגיע בסופו של דבר לנבחרת ועל כן מגיע שאפו לקברניטי הנבחרת".


הרמן בן ה-18, שנחשב לאחד השחקנים המבטיחים בקבוצת הנוער של המועדון, נחנך במהלך העונה הנוכחית בסגל הקבוצה הבוגרת ואף חוזר על ידי קבוצות בליגת העל, כשעירוני ק"ש הגישה כבר הצעה וגם הפועל ב"ש ומכבי חיפה עוקבות אחריו. לצערו של השחקן והמועדון, לפני כחודש ימים הרמן קרע את הרצועה הצולבת וייעדר לתקופה ארוכה. עצם החתמתו של המגן מהווה מעין הצהרה מצד הקבוצה מהשרון, שמאמינה בו ותעמוד לצדו במהלך השיקום, תוך ראייה לטווח הארוך.